Допълнителна информация
Ето, че след почти 18 години вярна служба дойде време да се разделя с този хубавец, поради закупуване на негов доста по-млад братовчед модел Х5! Автомобилът е купуван нов от Германия от мой познат, а аз от него - година и два месеца по-късно на вече 74, 000 км, все още в гаранция. Отлично поддържан от нов до момента, само с оригинални части и консумативи, на точно определените интервали (масло на 10, 000 км без компромис, дори още по време на гаранцията! ), като има воден подробен запис на цялата му история! Пробегът е доста, но е абсолютно реален, 100% доказуем и навъртян само от мен предимно извънградско за периода, в който съм собственик! Верига не съм сменял и няма никакви проблеми или индикация за необходимост. Скъпи компоненти, които съм сменял през годините са раздадка (преди 12-13 години, поради моя грешка, в сервиза на БМВ Варна, с гаранция), хидротрансформатор на скоростната кутия с оригинален такъв на ZF (преди около 2 години още при първите симптоми) и чисто нов блок DPF+катализатор с качествен немски (преди около няколко месеца). Цената включва М-джанти 18ц. с летни гуми Мишелин Пилот Спорт и втори комплект 17ц. със зимни гуми Мишелин Алпин. Освен това - нови предни дискове и накладки и допълнително купувани оригинални БМВ комплект резервно колело (патерица) с кора и крик и комплект БМВ черни мокетни стелки. Други подробности и екстри : DSC 3, асистент за спускане по наклон, типтроник със спортен режим, ABS, 12 възд. възглавници, пълен екстериорен и интериорен М-пакет, черен таван и кожен салон, изофикс, старт/стоп бутон, преден и заден парктроник, автопилот, двузонов климатроник с хладилна жабка , многофункционален волан с регулиране във височина и дълбочина, професионална навигация с гласови команди, пролоджик музикална уредба, хед-ъп дисплей, следене налягането в гумите, сензори за чистачки, огледала и фарове, двоен ксенон, адаптивни, завиващи, с функция за автоматично превключване къси-дълги, подгряване на предни седалки, подгряване и прибиране на страничните огледала, ски сак, фолио на всички странични стъкла (на задните тъмно) и на фаровете, силиконови вложки на 4-те пружини, които повдигат колата с около 2 см и я правят по-стабилна в завоите, дават по-меко возене и същевременно щадят много амортисьорите, допълнително монтиран скрит дайлър със сим карта, който звъни на номер по избор при активиране на алармата. Има валидни ГО и каско (на вноски), годишна винетка, платен данък.
Това е автомобил, който е страхотно съчетание от дизайн, екстри, динамика, комфорт, място за пътници и багаж при много разумен разход на гориво (на някои от снимките се вижда 7. 7 л/100 км, което е за последните над 10, 000 км в смесен режим, но предимно изънградско). Не се интересувам от бартер-вече имам нов авомобил.