Допълнителна информация
Здравейте, предлагам за продажба колата си - Volkswagen Golf R 7 Lapiz Blue Metallic с DCC и 4Motion система за задвижване на всички колела. Историята ѝ е кратка и ясна - внесена е миналата година чрез приятел от САЩ, като чаках такава доста време. За да се избегнат предварително спекулации по състоянието на колата, прилагам към обявата снимки от състоянието ѝ към момента на закупуване. Поправките бяха извършени качествено, като щетите бяха пренебрежимо малки заден калник, носач, лява секция на мигач и изкривена джанта. Направих си я с много внимание и обич, а и средства. След регистрацията се обслужиха следните възли и агрегати:
1. Моторно масло Кастрол 5W30 с добавка Бардал. Маслото е на 2000 км заради смяна на оригиналната турбината с нова;
2. Маслен филтър;
3. Обслужен въздушен филтър на мотора пране и омасляване;
4. Масло скоростно кутия DSG с филтър сменено преди 7500 км. ;
5. Масло Халдекс плюс изчистване на цедката сменено преди 7500 км. ;
6. Масло заден диференциал сменено преди 7500 км. ;
7. Масло преден диференциал сменено преди 7500 км. ;
8. Нов филтър купе;
9. Сменен пистов ремък с обтегач;
10. Нова водна помпа с термостат;
11. Нов ОЕМ клапан картерна вентилация;
12. Нови задни накладки;
13. Заради удара нов заден носач плюс превантивно сменена главина;
14. Стенд за сходимост;
15. Изчистени с Walnut blasting всмукателни портове в Spasoff Garage - София
16. Ултразвуково почистване и стенд на дюзи с колби пак там.
Откъм подобрения, автомобилът дойде с интейка, Unitronic Stage 1 на мотор и Unitronic Stage 2 на кутия. Другите части от хардуера и софтуера съм купувал от САЩ Ebay, Integrated Engineering и Англия от AwesomeGTI.
Тъй като оригиналната турбина е пословично чуплива, реших да реша проблемите си радикално и да мина направо към Stage 3, като за посочената цел вградените в колата части са:
1. APR Carbon Fiber Интейк;
2. Ramair всмукателен маркуч;
3. 034 Motorsport спортни бобини с усилен капацитет;
4. NGK Ruthenium запалителни свещи;
5. Integrated Engineering горивна помпа за високо налягане;
6. Garret PowerMax Stage1 турбина;
7. APR Downpipe със спортен катализатор 300 клетки Gesi Motorsport HO плюс ново уплътнение откъм турбината и притягаща скоба;
8. DO88 Motorsport Интеркулер със силиконови крайни турбопътища;
9. Integrated Engineering Stage 3 на мотор, плюс PowerLink адаптер за сдвояване с телефон чрез Блутут или лаптоп с кабел с възможност за смяна на картите според октановото число на горивото;
10. Unitronic Stage 2 TCU файл на скоростната кутия;
11. Немонтирана задна стабилизираща щанга Whiteline с полиуретанови тампони.
По данни на Integrated Engineering на бензин А95 мощността е около 460 к. с. и 640 НМ, а на бензин А100 мощността следва да е 480 к. с. и 660 НМ. Правени са дистанционни анализи на Log файлове, като според представителя на компанията, с когото комуникирах, показателите на мотора са на много здрав и жив двигател .
В момента е оборудвана с джантите, с които дойде - оригинални Pretoria 19 . Гумите са закупени от Диана Continental SportContact7, DOT0624. Към колата има и зимен сетъп оригинални Brooklyn 17 с гуми също от Диана - VREDESTEIN Wintrac PRO Giugiaro /приложената снимка привечер/. Визуално, колата е максимално изчистена и близо до фабричен вид, като допълнително са поставени вятърни дефлектори на прозорците WeatherTech, както и добавка на антикрилото MaxtonDesign /купувана от AutoPro/.
Като екстри, с които е оборудвана, посочвам по-важните и интересни такива: Пълен кожен салон с подгрев на предни седалки, електрическо регулиране, в това число и на лумбалната опора на водача, с възможности за движение напред, назад, сваляне, повдигане и накланяне, къпхолдъри с щора, амбиентно осветление на врати и прагове, затъмняващо се огледало за задно виждане, мултимедия с големия стъклен екран, CarPlay, AndroidAuto, премиум музика Fender със субуфер вграден в багажното отделение, мултифункционален волан, метални пера за смени на предавките, режими на шофиране комфортен, нормален, състезателен и индивидуален, DCC адаптивни активни амортисьори, дистроник - система с преден радар за автономно шофиране, предупреждение и автономно спиране за предотвратяване на сблъсък, задни радари за контрол по време на движение назад при наличие на напречен трафик или пешеходци, система с предни, задни и странични парктроници, задна камера и функция за самопаркиране, сензори за предупреждение в сляпа точка, Биксенон адаптивни самонивелиращи се фарове с функция следене на завой, Autohold бутон, сензор за дъжд, безключово отключване/заключване и стартиране на двигател, двузонален климатроник с възможност за автоматичен режим.
Стана дълго, затова при допълнителни въпроси, моля обадете се на посочения телефон. Причината за продажбата е че, минаваме на по-стара, но по-голяма кола - Нисан Кашкай, който може да бъде амортизиран, без да изпитвам угризения. Колата е в почти перфектено състояние и няма възли, които да чакат скорошно обслужване. Почти перфектно е, поради това, че не е нова и има съвсем дребни забележки, както и изминали години, които я делят от състоянието на нова кола. С активни застраховки ГО и Каско, както и годишна винетка. Предоговаряне на цената може да се направи при оглед, какъвто може да се направи и в сервиз по Ваш избор в гр. Плевен.