Допълнителна информация
Chrysler PT Cruiser, AUTOMATIC/Автоматик, 2008г, 96480 мили/155 200км, фейслифт.
Много запазен Chrysler PT Cruiser. Дизайн, неподвластен на времето!
Двигател: 2. 4л; 144к. с; 16V; бензин. Нова ит. газова уредба от 12. 2019- вписана.
Внос от САЩ през 2018г. на 66000 мили/106000км.
Масло+всички филтри се сменят по сервизна книжка, на 6000 мили/9600км. А на скоростите: току-що.
През 2021г, на 82000 мили/131000км са сменени основните консумативи:
-ангренажен ремък, алтернаторен ремък, ролки, свещи, кабели.
През 2022г. на 88000мили/140000км са подменени с нови:
-предни дискове+накладки, тампони на мостове и щанги, задни амортисьори, рейка (превантивно).
Сменени през 2023: гарнитура, гумички/клапани, биелетки и др. под.
Сменени са с нови и всички течности: антифриз, спирачна, хидравлична течност, както и термостат и фреон.
Има записи и документи за всички (тези и други) дейности.
Препис от гар. карта на газовата уредба във фирмения й сервиз, за смяна филтри:
- 12. 2019: 71 600 мили/114 500км (начало).
- 01. 2021: 76 000 мили/121 600км.
- 12. 2021: 83 000 мили/132 800км.
- 05. 2022: 88 000 мили/137 600км.
- 10. 2023: 94 000 мили/151300км.
В момента автомобилът няма нужда от никакви ремонти или друго обслужване. Готов е за всякаква експлоатация.
Има зимни гуми: предни от най-добрия модел за 21г. -Bridgestone Blizzak LM005, на 1 сезон; задни-Maxxis, на 4.
Има и летни гуми на втори комплект алуминиеви джанти, в същият размер като зимните: 205/65/15. Размерът е подбран умишлено.
Отначало автомобилът е имал 16-цолови оригинални никелирани джанти (налични по желание).
Те обаче са за по-ниски гуми и затова не са ползвани много.
Със сегашният размер гуми колата се справя много по-добре с бордюрите при паркиране, както и с неравностите по пътищата. Освен това и вози по-добре.
Автомобилът има множество екстри:
-4 изхода за 12V: на обичайното място, още 1 в подлакътната кутия, 1 при пасажера и 1 в багажника;
-Климатик, автоматик, парктроник, 4 бр. ел. стъкла, центр. заключване, дист. управление, сервоусилвател на волана;
-Оригинална CD стереоуредба, с 12 радиа (FM) и 12 (АМ), но и с AUX вход, за да може да пускате ваша музика от ваше стройство;
-Алуминиеви джанти 15 цола с 15 спици - оригинални, с два комплекта дупки: 5х100 и 5х112 (вторите-за много други автомобили при нужда),
-Компас, вграден в таблото и показващ постоянно посоката, борд-компютър за най-различни неща, тройно осветление на тавана: 1 на огледалото, 1 за предните и 1 за задните пътници;
-Рейлинг на покрива и оригинални аеродинамични багажни греди върху него, служещи и като спойлер;
-Чисто нов теглич с повишен капацитет. Нови шпилки с фланци на колелата.
Оригиналният аналогов часовник в стил " Bentley" най-отгоре в средата на средната конзола е част от неповторимото излъчване!
Има са 2 бр. ключове с чип (1-нов) с вградено дистанционно управление и паник-бутон, включващ сирена веднага.
Те имат отделно копче за дистанционно отваряне само на задна врата. Така може да се ползва само багажника без да се отваря колата.
А неговата ключалка действа по същия начин: отваря само него без нищо друго.
Наличен е и отделен ключ, който го отваря (и вратите), но не пали колата.
Фаровете имат функциите " Изпращане" и " Посрещане" . Така светят около 1-2 минути след натискане на съответния бутон: за отключване или заключване.
Сега автомобилът е настроен да се заключва автоматично след като достигне 25км/ч.
А отворянето на шофьорската врата не отваря другите врати (възможна промяна), освен ако не се натисне копчето й.
Автомобилът е проектиран така, че да може да се свалят до напълно равно положение всичките му седалки с по едно движение с ръка. Така вътрешността може да стане даже и за . . легло !
Разбира се, първоначалната идея е да може да се товарят по-обемисти и дълги предмети чак до жабката! Така например може да влязат 3+ велосипеда.
Ако пък сгънете пaсажерската седалка напред се получава: твърда масичка до шофьора и то с ръб околовръст. Удобно!
А задната седалка може да се изважда от автомобила, и то с голи ръце! Така се освобождава и още полезно място за товари, особено по-обемисти.
А пък задната кора, която е по-дебела и твърда от обикновено, разделя багажника на две солидни отделения, способни да понасят и по-тежки предмети. Тази кора може освен всичко друго, да бъде и трансформирана в . . . масичка !
Така при отворен заден капак, той застава като навес, а под него пасажерите може да ползват бар-масичка за каквото им хареса! Иновация за любителите на природата, особено в съчетание с багажник на покрива!
-Автомобилът е надграден с тунинг елементи за над 7000лв. , като:
Немска неръждаема ауспусна система REMUS (двойна), външен хром-пакет; вътрешен хром-пакет; стъпенка задна броня; тунинг задно стъкло и задни триъгълни стъкла, алуминиева решетка предна броня, леко затъмнени задни стъкла.
Кара се всяка седмица, така че пробегът варира. Прегледът и винетката са подновени скоро.
Автомобилът е дълъг само 4, 29м и има отлична динамика както на старт, така и движение!
Налично е и отпечатано пълно техническо упътване от над 2000 стр. , както и отпечатано упътване за потребителя-400стр.
Автомобилът има няколко дребни забележки като:
-охлузване част от рамка на з. лява врата (снимано), тънка дълга драскотина там, и две-три други.
По шофьорската седалка и волана няма проблеми.
Възможен тест в сервиз по ваш избор.
Отговарям на всеки въпрос, но не съм постоянно онлайн, т. е. е по-бавно.