Допълнителна информация
Винаги се кара с масло YACCO 5/40 и не го пипа . Рециклирано турбо, нов кулер, подменен клапан картерни газове(ОЕМ) от ъпдейтнатия който е сепаратор само, без филтърче в него. Сменено всичко по окачването отпред носачи, шарнири, тампони, биалетки, 4 чисто нови амортисьори Bilstein с тампони макферсон с лагер и 4 шок тампона с прахоуловителите, гарнитура капак клапани, сменено разширително казанче, тръба(тройник) охладителна течност, всички О пръстени, съединител компресор климатик, перката на радиатора, демпферна шайба(CORTECO), предни дискове ATE, накладки TEXTAR, спирачна течност и др. неща които забравям. Имам документи и снимки за почити всичко подменено.
Теглича е ОЕМ и никога н е ползван, може да се демонтира, но е там за превенция.
Кутията сменя адекватно, без ритане и забележки.