През юли миналата година Toyota обяви електрическата версия на собствения си микробус ProAce Electric. Сега, почти 12 месеца по-късно яронският автомобилен производител, организира официалното представяне на модела.
Електрическият микробус ще се предлага основно в Европа, като продажбите ще стартират от тази есен. Всъщност обаче, ProAce Electric представлява модифицирано копие на Peugeot e-Expert, Citroen e-Jumpy и Opel Vivaro-e.
Моделът е базиран на френската платформа EMP2 и има електрически двигател с мощност 136 к.с. В базовата си модификация бусът разполага с батерия с капацитет 50 киловат часа. Батерията осигурява автономен пробег от 230 км (по WLTP цикъла).
В същото време ще се предлага и батерия с капацитет 75 киловат часа, която увеличава автономността до 330 км. До първите 100 км/ч колата ускорява за 13 секунди.
Най-важното е, че японската корпорация предоставя гаранция за батерията на ProAce Electric, която е 15 години или 1 милион километра. Следващата година ще бъде наличен пътнически деветместен вариант на електрическия ProAce.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хе хе
Коментиран от #2, #3, #16, #17
13:11 29.05.2020
2 сектант
До коментар #1 от "Хе хе":
е щи я сменят 1 път ама след като изтече гаранцията край.. само на лексус е доживотнаКоментиран от #32
13:20 29.05.2020
3 Госあ
До коментар #1 от "Хе хе":
Толкова. А Тойота що да не използват безумието на ЕС да плащат батериите? Всъщност май само ЕС има тая политика. Тръмпи им резна кранчето. Дасвръхпотребление на едно от най мръсните производства за да пазят планетата. Тъжно е. Не е смешно.13:21 29.05.2020
4 1234
Коментиран от #18, #20, #35
13:21 29.05.2020
5 1234
Коментиран от #6, #7, #21
13:36 29.05.2020
6 Госあ
До коментар #5 от "1234":
Ти Япония с Франция ли сравняваш бе 😂 Поне с Германия да беше пробвал, да коментираме.13:38 29.05.2020
7 Госあ
До коментар #5 от "1234":
И к'во са окрали бе урко ? Хибридите на Пежо нали знаеш откъде са взети ?13:40 29.05.2020
8 Госあ
Коментиран от #9
13:42 29.05.2020
9 Госあ
До коментар #8 от "Госあ":
Няма,пиши си.Коментиран от #10
13:52 29.05.2020
10 Госあ
До коментар #9 от "Госあ":
Нали ви казахКоментиран от #11
13:53 29.05.2020
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Госあ
Коментиран от #14
14:03 29.05.2020
14 Госあ
До коментар #13 от "Госあ":
Що не триете обидите на вашия трол ?Коментиран от #15
14:04 29.05.2020
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Driving pleasure
До коментар #1 от "Хе хе":
Мдам... чудесно ама с 230 км на хартия къде кога и какво ще успееш да доставиш? :) Това не е бус за каране, това е бус за зареждане :D да седиш, да си пушиш цигарата и да чакаш да ти мине работния ден в мъкнене на кабели :)Коментиран от #23, #25
14:29 29.05.2020
17 Driving pleasure
До коментар #1 от "Хе хе":
Това е като Бугати - носи само някакъв имидж, и огромни загуби. Всъчщност всички електрички в момента трупат загуби на компаниите14:38 29.05.2020
18 dsadsa
До коментар #4 от "1234":
Един куриер дневно градско колко мислиш че може да навърти с трафик?15:13 29.05.2020
19 Бивш бакшиш
15:17 29.05.2020
20 Ивко
До коментар #4 от "1234":
Ти гаранция ги праиш и 600 градско. Ю. 😂Вземи си тротинетка, файтонджий хахаха
София е малкаааа,
18:02 29.05.2020
21 Тойота щяла да фалира
До коментар #5 от "1234":
Абе човек, тия правят най-надеждните автомобили. Най-продаваната кола в света е Тойота. Най-продаваният СУВ е Тойота.Коментиран от #29
18:27 29.05.2020
22 japan
Коментиран от #40
18:50 29.05.2020
23 Остави пробега
До коментар #16 от "Driving pleasure":
Ами вземи че се замисли, че колкото е по-малък пробега, за един милион километра гаранция ще се направят по-голям брой зареждания. При 200 км пробег това са гарантирани 5000 цикъла пълни зареждания.Освен това, 200 километра пробег на ден дори само в работни дни, са 52 000 километра на година. колко бусове в България изминават по толкова километра годишно? А колко бусове ги минават само градско?
19:13 29.05.2020
24 трол
19:29 29.05.2020
25 гост
До коментар #16 от "Driving pleasure":
230 км с 50 квт батерия значи разход около 20 квт/100 км , което да речем е приемливо за бус засега ! Та 200 км по 20 квт са 40 квт , което на зарядна 50 квт каквито са дори по Кауфландите е горе долу час , а на по-бързите до 150 квт пада под половин час !! Тоест със две -три дозареждания по пътя за час , час и половина ОБЩО ще мине 600-800 км ЗА ДЕН !!! Това са си 6-7 часа само шофиране , без да смятаме товарене и разтоварване , което вече става над 8 часа работен ден , което пък на запад е незаконно !! Да не говорим , че има задължителни почивки при толкова часа шофиране , които съвсем добре се съчетават със дозареждането ! За градски условия да не говорим , щото никой куриер от фирма при 15-20 доставки на адрес не може да направи повече от 100-150 км за ден ! И любимите ти немци от 1-2 години предлагат електробусове именно с такъв пробег от 120-150 км пък доста продажби имат , ти да видиш , а това е почти двойно , да не говорим , че в града с повече спирания и тръгвания като нищо ще мине и 300 км !Коментиран от #30
19:38 29.05.2020
26 гост
Коментиран от #27
00:09 30.05.2020
27 Недей така бе човек
До коментар #26 от "гост":
Сега отново ще се появи оня умник, дето ще обяснява, че само богатите ще те карат коли, защото няма да има електромобили втора употреба, понеже на десетата година всички електромобили ще са за скрап.Коментиран от #33, #37
08:46 30.05.2020
28 аааааа
Коментиран от #31
09:11 30.05.2020
29 Бай Соичиро
До коментар #21 от "Тойота щяла да фалира":
Ко речи?!)))09:48 30.05.2020
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 гост
До коментар #28 от "аааааа":
Термокинга ти за този обем харчи за 8 часа има няма колкото за 15-20 км ток !! Тоест намаляш с толкова пробега и пак е предостатъчен , да не говорим , че на обед може да се дозареди !!! Айде стига с тия идиотии , радио , климатик , термокинг !!! Не вденахте ли най-после , че разхода им е пренебрежителен ??11:38 30.05.2020
32 Бивш служител на Тойота
До коментар #2 от "сектант":
Доживотна с ежегоден рекет от няколко стотин лева при условие че мине теста онлайн.Гаранциите при автомобилите са най голямата шмекерия и измама.11:42 30.05.2020
33 гост
До коментар #27 от "Недей така бе човек":
Ами мога да му отговоря , ама няма да му хареса !! Във всеки сайт за коли втора ръка може да намери Нисан Лийф от 2010-2011 г , който въобще не може даже да се доближи до сегашните батерии !! Въпреки това на по 150-200 000 км са в идеално състояние и със пробег над 70% от този на нови и съвсем прилични цени !! А със втора батерия , също втора употреба абсолютно сигурно минава над 350 км с един заряд и всичко това за не повече от 7-8 000 евра !!11:46 30.05.2020
34 Ами
14:44 30.05.2020
35 Куриер
До коментар #4 от "1234":
Първо карането е между другото, работата е товарене разтоварване, телефони, опаковане, паркиране и т.н. Тва да не ти е туристическа градска обиколка? Второ, всеки има зона и я мине 80-100 на смяна, я не. Трето, като се прибере първа смяна, докато разтовари и се отчете, буса на DC (прав ток) зарядното вече е заредил и готов за втора смяна. И шефа се облизва, щото плаща до 4 лв на сто км и не обслужва колите. Отделно колко пъти дизелаците блокират като се карат без масло и антифриз. Отделно накладки и съединители НЕ се сменят. Щото съединител няма, а 99% от случаите спираш само на двигателна спирачка, което ПЪЛНИ батерията ;) Само и единствено плюсове има.16:04 30.05.2020
36 ЗАПОРОЖЕЦ
16:35 30.05.2020
37 Умник
До коментар #27 от "Недей така бе човек":
Само богатите ще купуват електромобили, защото 10 годишните ще са се скапали, а новите са скъпи.13:12 31.05.2020
38 Бат Бойко
Коментиран от #41
17:05 31.05.2020
39 незнайко
17:22 31.05.2020
40 Тото
До коментар #22 от "japan":
И на края на 2019 пежо са с най голяма печалба точно колкото на двете марки заедно10:26 01.06.2020
41 Този коментар е премахнат от модератор.