Last news in Fakti

29 Май, 2020 13:06 16 321 41

Toyota пуска френски бус с рекордна гаранция

  • toyota-
  • proace electric-
  • бус-
  • микробус-
  • електромобили
Toyota пуска френски бус с рекордна гаранция - 1

През юли миналата година Toyota обяви електрическата версия на собствения си микробус ProAce Electric. Сега, почти 12 месеца по-късно яронският автомобилен производител, организира официалното представяне на модела.

Електрическият микробус ще се предлага основно в Европа, като продажбите ще стартират от тази есен. Всъщност обаче, ProAce Electric представлява модифицирано копие на Peugeot e-Expert, Citroen e-Jumpy и Opel Vivaro-e.

Toyota пуска френски бус с рекордна гаранция

Моделът е базиран на френската платформа EMP2 и има електрически двигател с мощност 136 к.с. В базовата си модификация бусът разполага с батерия с капацитет 50 киловат часа. Батерията осигурява автономен пробег от 230 км (по WLTP цикъла).

Toyota пуска френски бус с рекордна гаранция

В същото време ще се предлага и батерия с капацитет 75 киловат часа, която увеличава автономността до 330 км. До първите 100 км/ч колата ускорява за 13 секунди.

Toyota пуска френски бус с рекордна гаранция

Най-важното е, че японската корпорация предоставя гаранция за батерията на ProAce Electric, която е 15 години или 1 милион километра. Следващата година ще бъде наличен пътнически деветместен вариант на електрическия ProAce.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 38 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хе хе

    20 23 Отговор
    Тези не са ли питали Драйфинга, че батериите издържат само 3 години?

    Коментиран от #2, #3, #16, #17

  • 2 сектант

    7 19 Отговор

    До коментар #1 от "Хе хе":

    е щи я сменят 1 път ама след като изтече гаранцията край.. само на лексус е доживотна

    Коментиран от #32

  • 3 Госあ

    24 11 Отговор

    До коментар #1 от "Хе хе":

    Толкова. А Тойота що да не използват безумието на ЕС да плащат батериите? Всъщност май само ЕС има тая политика. Тръмпи им резна кранчето. Дасвръхпотребление на едно от най мръсните производства за да пазят планетата. Тъжно е. Не е смешно.
  • 4 1234

    43 29 Отговор
    И къде ще ходи тоя бус с 200 км? На всеки 2 часа ще зарежда 1 . Никой няма да купува такива боклуци. Няма ли пробег 500 км и при минус 10 това не е кола

    Коментиран от #18, #20, #35

  • 5 1234

    13 42 Отговор
    Жълтурнаците пак окрадоха французите но това не спасява Тайота от фалит.Пак искат помощ от затъваща Япония с огромен външен дълг.

    Коментиран от #6, #7, #21

  • 6 Госあ

    32 15 Отговор

    До коментар #5 от "1234":

    Ти Япония с Франция ли сравняваш бе 😂 Поне с Германия да беше пробвал, да коментираме.
  • 7 Госあ

    19 11 Отговор

    До коментар #5 от "1234":

    И к'во са окрали бе урко ? Хибридите на Пежо нали знаеш откъде са взети ?
  • 8 Госあ

    13 5 Отговор
    Олигoфpeн съм не ми обръщайте внимание.

    Коментиран от #9

  • 9 Госあ

    7 0 Отговор

    До коментар #8 от "Госあ":

    Няма,пиши си.

    Коментиран от #10

  • 10 Госあ

    10 2 Отговор

    До коментар #9 от "Госあ":

    Нали ви казах

    Коментиран от #11

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Госあ

    6 3 Отговор
    Неграмотни чалгари, що бе ? Мисирки

    Коментиран от #14

  • 14 Госあ

    8 2 Отговор

    До коментар #13 от "Госあ":

    Що не триете обидите на вашия трол ?

    Коментиран от #15

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Driving pleasure

    11 13 Отговор

    До коментар #1 от "Хе хе":

    Мдам... чудесно ама с 230 км на хартия къде кога и какво ще успееш да доставиш? :) Това не е бус за каране, това е бус за зареждане :D да седиш, да си пушиш цигарата и да чакаш да ти мине работния ден в мъкнене на кабели :)

    Коментиран от #23, #25

  • 17 Driving pleasure

    14 8 Отговор

    До коментар #1 от "Хе хе":

    Това е като Бугати - носи само някакъв имидж, и огромни загуби. Всъчщност всички електрички в момента трупат загуби на компаниите
  • 18 dsadsa

    11 3 Отговор

    До коментар #4 от "1234":

    Един куриер дневно градско колко мислиш че може да навърти с трафик?
  • 19 Бивш бакшиш

    22 2 Отговор
    За една смяна навъртах 180-200 км, така че пробег от 230 е предостатъчен за един ден в града, извънградско ще е проблем
  • 20 Ивко

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "1234":

    Ти гаранция ги праиш и 600 градско. Ю. 😂
    Вземи си тротинетка, файтонджий хахаха
    София е малкаааа,
  • 21 Тойота щяла да фалира

    21 0 Отговор

    До коментар #5 от "1234":

    Абе човек, тия правят най-надеждните автомобили. Най-продаваната кола в света е Тойота. Най-продаваният СУВ е Тойота.

    Коментиран от #29

  • 22 japan

    18 1 Отговор
    тойота са само 3 марки,а вага-а са около 8...и въпреки това тойота продава повече...направете сметка кой щял да фалира...

    Коментиран от #40

  • 23 Остави пробега

    9 1 Отговор

    До коментар #16 от "Driving pleasure":

    Ами вземи че се замисли, че колкото е по-малък пробега, за един милион километра гаранция ще се направят по-голям брой зареждания. При 200 км пробег това са гарантирани 5000 цикъла пълни зареждания.

    Освен това, 200 километра пробег на ден дори само в работни дни, са 52 000 километра на година. колко бусове в България изминават по толкова километра годишно? А колко бусове ги минават само градско?
  • 24 трол

    1 0 Отговор
    няма да ги взимат защото малко са градските бусове, нямат обем, нямат база за товарене, а и цената ще е...
  • 25 гост

    13 3 Отговор

    До коментар #16 от "Driving pleasure":

    230 км с 50 квт батерия значи разход около 20 квт/100 км , което да речем е приемливо за бус засега ! Та 200 км по 20 квт са 40 квт , което на зарядна 50 квт каквито са дори по Кауфландите е горе долу час , а на по-бързите до 150 квт пада под половин час !! Тоест със две -три дозареждания по пътя за час , час и половина ОБЩО ще мине 600-800 км ЗА ДЕН !!! Това са си 6-7 часа само шофиране , без да смятаме товарене и разтоварване , което вече става над 8 часа работен ден , което пък на запад е незаконно !! Да не говорим , че има задължителни почивки при толкова часа шофиране , които съвсем добре се съчетават със дозареждането ! За градски условия да не говорим , щото никой куриер от фирма при 15-20 доставки на адрес не може да направи повече от 100-150 км за ден ! И любимите ти немци от 1-2 години предлагат електробусове именно с такъв пробег от 120-150 км пък доста продажби имат , ти да видиш , а това е почти двойно , да не говорим , че в града с повече спирания и тръгвания като нищо ще мине и 300 км !

    Коментиран от #30

  • 26 гост

    3 8 Отговор
    Само да напомня на петролофилчетата , вече ТРЕТА компания за няма и две седмици излиза с батерия със живот над милион километра и на цена равна на дизелов пушилник , която ще продължи да пада !! Още ли ще плещите , че след 10 години ще има луди да си купят пушилник ?? Хахахаххаха !!! А това все още е само началото , още нищо не сте видели !!! Пак повтарям сметката за пропусналите , 75 квтч Х 74 долара на квт е 5500 долара !!! За който не е наясно да провери в някое представителство колко струва нов оборудван "дизелак" !!! Обаче има и подробност , скоростната кутия е даже по-скъпа и от него , хахахаха !!!

    Коментиран от #27

  • 27 Недей така бе човек

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "гост":

    Сега отново ще се появи оня умник, дето ще обяснява, че само богатите ще те карат коли, защото няма да има електромобили втора употреба, понеже на десетата година всички електромобили ще са за скрап.

    Коментиран от #33, #37

  • 28 аааааа

    1 1 Отговор
    Всичко е много добре.За градско зареждане е ОК.Бих купил , защото на ден в София е трудно да минеш повече километри.Имам един въпрос , какво правиме с Термо кинга.

    Коментиран от #31

  • 29 Бай Соичиро

    1 2 Отговор

    До коментар #21 от "Тойота щяла да фалира":

    Ко речи?!)))
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #28 от "аааааа":

    Термокинга ти за този обем харчи за 8 часа има няма колкото за 15-20 км ток !! Тоест намаляш с толкова пробега и пак е предостатъчен , да не говорим , че на обед може да се дозареди !!! Айде стига с тия идиотии , радио , климатик , термокинг !!! Не вденахте ли най-после , че разхода им е пренебрежителен ??
  • 32 Бивш служител на Тойота

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Доживотна с ежегоден рекет от няколко стотин лева при условие че мине теста онлайн.Гаранциите при автомобилите са най голямата шмекерия и измама.
  • 33 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "Недей така бе човек":

    Ами мога да му отговоря , ама няма да му хареса !! Във всеки сайт за коли втора ръка може да намери Нисан Лийф от 2010-2011 г , който въобще не може даже да се доближи до сегашните батерии !! Въпреки това на по 150-200 000 км са в идеално състояние и със пробег над 70% от този на нови и съвсем прилични цени !! А със втора батерия , също втора употреба абсолютно сигурно минава над 350 км с един заряд и всичко това за не повече от 7-8 000 евра !!
  • 34 Ами

    2 4 Отговор
    Едно ДВГ се движи 100 км с гориво на стойност 20 лв. (средно) от които данъчните прибират ок. 12 лв. за данъци и акцизи. Тия електрокари от същия габарит и възможности по колко ток и на каква цена харчат за 100 км?! И как данъчните им начиляват акциз и данъци върху ел-енергията?! Ами ако имаш фото-волтаици или вятърни перки да ти зареждат батериите - данъчните как ще те "бръснат" на сухо?! Щото тая тунеядска партийна чиновническа армия от 800'000 ТУЛУПИ (отделно джандарите, прокурорите, мешерето, фатмаците, ченгетата, УБО-то), пък и фамилийте им искат ПАПО+КЕФЧЕ+РУШВЕТЧЕ! Иначе няма да гласуват за Тато, Бато, ГуциДи, караПраси, чшае-шукарието Балефф, СубСидерката, .....
  • 35 Куриер

    8 1 Отговор

    До коментар #4 от "1234":

    Първо карането е между другото, работата е товарене разтоварване, телефони, опаковане, паркиране и т.н. Тва да не ти е туристическа градска обиколка? Второ, всеки има зона и я мине 80-100 на смяна, я не. Трето, като се прибере първа смяна, докато разтовари и се отчете, буса на DC (прав ток) зарядното вече е заредил и готов за втора смяна. И шефа се облизва, щото плаща до 4 лв на сто км и не обслужва колите. Отделно колко пъти дизелаците блокират като се карат без масло и антифриз. Отделно накладки и съединители НЕ се сменят. Щото съединител няма, а 99% от случаите спираш само на двигателна спирачка, което ПЪЛНИ батерията ;) Само и единствено плюсове има.
  • 36 ЗАПОРОЖЕЦ

    2 1 Отговор
    Тойота са добри в автомобилостроенето ако трябва надеждна кола това е Тойота нафта
  • 37 Умник

    2 2 Отговор

    До коментар #27 от "Недей така бе човек":

    Само богатите ще купуват електромобили, защото 10 годишните ще са се скапали, а новите са скъпи.
  • 38 Бат Бойко

    0 0 Отговор
    Наслушах се на глупостите ви. Всички да вземат пример от мен . Аз ква джипка карам........... точка по въпроса.

    Коментиран от #41

  • 39 незнайко

    0 1 Отговор
    ПОЧВА СЕ НОВАТА ЕЛЕКТРИЧЕСКА ЕРА .
  • 40 Тото

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "japan":

    И на края на 2019 пежо са с най голяма печалба точно колкото на двете марки заедно
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.