Last news in Fakti

26 Февруари, 2020 19:10 10 949 39

Най-бързото франсе: 680 коня и 2.8 секунди до 100 км/ч

  • ds-
  • aero sport lounge-
  • psa-
  • citroen-
  • женева 2020

Луксозната марка на Citroen DS показа предпремиерно прототип на електрически кросоувър със силова установка от болид от Формула Е, с който смята да се представи на салона в Женева. Aero Sport Lounge разполага с мощност от 680 к.с. и ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.8 секунди.

Най-бързото франсе: 680 коня и 2.8 секунди до 100 км/ч

Петметровият концепт има скосен назад покрив като модните напоследък всъдеходни купета. Решението обаче не е продиктувано толкова от дизайна, колкото от аеродинамиката.

Най-бързото франсе: 680 коня и 2.8 секунди до 100 км/ч

Предницата и радиаторната решетка в частност имат сложна форма, която би трябвало да преразпределя насрещния въздушен поток по желания от инженерите начин. Прототипът има 23-цолови колела.

Най-бързото франсе: 680 коня и 2.8 секунди до 100 км/ч

Тапицерията в салона е изработена от трикомпонентно микровлакно с вплетена слама. За направата му специалистите на ателието Lison de Caunes са използвали технология от 17 век.

Най-бързото франсе: 680 коня и 2.8 секунди до 100 км/ч

Цялата необходима информация за състоянието на електромобила се прожектира на предното стъкло, а функциите могат да се управляват както гласово, така и с жестове. На борда има и виртуален помощник с името Iris.

Най-бързото франсе: 680 коня и 2.8 секунди до 100 км/ч

Задвижващата система на Aero Sport Lounge е базирана на технологии, използвани в болида DS Techeetah от сериите Формула Е. Електромоторът се захранва от батерия с капацитет 110 кВтч, която позволява изминаването на 650 км с едно зареждане.

Най-бързото франсе: 680 коня и 2.8 секунди до 100 км/ч

От DS Automobiles наричат Aero Sport Lounge "прелюдия към следващи творения". Това най-вероятно означава, че концептуалният кросоувър демонстрира бъдещото развитие на моделната гама на марката в електрическата ера.

Най-бързото франсе: 680 коня и 2.8 секунди до 100 км/ч


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 парле ву франсе

    46 38 Отговор
    Браво, грозна е почти колкото сайбър тръка на Мъск.

    Коментиран от #4, #28

  • 2 jар

    25 28 Отговор
    Същото ускорение от 0 до 100 има и NISSAN GT-R който е на пазара от 2007-ма година.

    Коментиран от #18, #20, #30

  • 3 Хахаха

    20 2 Отговор
    Норвежец, хайде бъди мъж и кажи каква кола караш. Хахахаха

    Коментиран от #9

  • 4 Японеца

    44 21 Отговор

    До коментар #1 от "парле ву франсе":

    И ти си грозник и то анонимен!
    Колата е феноменална! Различна от немските еднакви курници!

    Коментиран от #29

  • 5 Сектант

    17 49 Отговор
    Като чуя за ситроШен и ме хваща радкото,няма такива боклуци.

    Коментиран от #10, #21

  • 6 използвали технология от 17 век.😂😂😂

    13 5 Отговор
    Добре е 😂😂😂😂
  • 7 От френското

    9 15 Отговор
    само Рено.
  • 8 Риба

    16 40 Отговор
    Добре, че е бърза - ще стигне навреме в сервиза....пфу и бръкмата френска....

    Коментиран от #24

  • 9 В Керкенес съм

    4 6 Отговор

    До коментар #3 от "Хахаха":

    Ситроен Аеро Спорт !
  • 10 безпартиен

    46 3 Отговор

    До коментар #5 от "Сектант":

    Явно не си карал ситроен!Моят е купен през 2008 и вече е на 395000 км.Гранд Пикасо 1.6 НDI!!!До сега е каран и поддържан само в България.Мо двигателя нищо не е пипано.Ходовата част 3 пъти биелетки,з пъти накладки,1 път дикове и 1 път лагери!Товарено е многократно с товари почти 2 куб.метра и до 920 кг.Маслото и филтрите се сменят на 20000 км. и до сега не съм доливал!!!!!Важно е качественото гориво ако искаш да имаш здрав двигател!!!

    Коментиран от #11, #12, #25

  • 11 даааа

    40 3 Отговор

    До коментар #10 от "безпартиен":

    Остави ги, нека вярват в отминалата слава на немските машини. И да плащат прескъпо за ремонти. Били са здрави някога, сега се чупят като всички останали, но поддръжката им е много по-скъпа.
  • 12 Вярвам ти

    7 6 Отговор

    До коментар #10 от "безпартиен":

    Аз карах едно Берлинго с такъв двигател и на 310000 замина съединителя при положение,че почти всичките му километри бяха Софийски.След това шефа плати на един келеш около 40-50 лева за да направи километрите на 170000 и го продаде като човека който го взе изобщо не заподозря измамата.

    Коментиран от #14, #19

  • 13 Хаха

    4 2 Отговор
    Разбирачи това беше ситроен преди 2 години
  • 14 Газо

    11 1 Отговор

    До коментар #12 от "Вярвам ти":

    Гешев да се самосезира!
  • 15 Plovdiv

    5 1 Отговор
    Батман ще си хвърли книжката....
  • 16 АнтиЭлектрика

    4 9 Отговор
    Бъдещето настъпи малко по рано отколкото се надявахме.

    Коментиран от #27

  • 17 нали

    4 2 Отговор
    Добре... стига да я направят.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Мама ви дева измамници

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Вярвам ти":

    Нищо, ония отгоре вс вижда

    Коментиран от #22

  • 20 France

    6 4 Отговор

    До коментар #2 от "jар":

    Браво на NISSAN, браво и на Citroen.
  • 21 Православен

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "Сектант":

    Това е защото си дрисльо, не е виновна марката.
  • 22 Ония от горе

    5 2 Отговор

    До коментар #19 от "Мама ви дева измамници":

    150лв за съединител и това Берлинго ще изкара още толкова километри без да му барнат нищо.
    За какви измамници говориш?
  • 23 Пия само HitDobavki

    5 1 Отговор
    То на картинки и прототипи всички го могат, а пилците се броят на есен!
  • 24 Пресносолка

    13 5 Отговор

    До коментар #8 от "Риба":

    И като иде в сервиза има да чака да се освободи място от немските бракми. То затова и сам сменям маслото на моята френска, все има някоя разчекната немска талига. За ремонт не знам колко ще трябва да чакам, не ми се е налагало.
  • 25 Пристрастен

    7 6 Отговор

    До коментар #10 от "безпартиен":

    Излишно обясняваш на промитите с "немско" мозъци. Дори когато колата им месец не може да излезе от сервиза си знаят и повтарят колко са здрави. Щото умния инженер направил 50 вида двигателя за едно и също купе, за които трябват 50 вида инструменти и само докато намериш майстор да я почне и изтекла застраховката. Та като видя случайно обява на немска кола на малко километри, въобще не се съмнявам.
  • 26 бем ти дизайня

    8 3 Отговор
    Отстрани все едно го е шибнал москвич;))
  • 27 Антиелектрика

    5 0 Отговор

    До коментар #16 от "АнтиЭлектрика":

    Така ли Боре? Тролът ника си мени, но неграмотността си не.
    Личиш си отдалеч, защото само ти си толкова неграмотен, че не знаеш как се пише превъзходна степен.
  • 28 type-R

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "парле ву франсе":

    Мода! Няма как, трябва да е малко по-широка от на конкуренцията. Малко по-"агресивна". С малко по-големи колела..... Иначе ще "изостанат" в надпреварата.... А пък дали има полза от инженерна гледна точка, кой го е еня!!! Оле, оле, оле.... накъде отива тая планета........
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 3577

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "jар":

    Това е джип не състезателна кола.

    Коментиран от #34

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Lexus

    2 1 Отговор
    Дизайна ми прилича на лексус
  • 33 Ремонт

    2 2 Отговор
    Японската Кочината ге те ар набира за по 4 секунди някакви избушени тунинзи я направят за 3 я не след което основен ремонт.
  • 34 Асдд

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "3577":

    Само джип не е ,ако искаха да е джип щеше да го направят проходим не със 600 коня
  • 35 Komapak

    1 4 Отговор
    Дизайна вярно му е от 17и век😂😂😂
  • 36 Komapak

    2 4 Отговор
    Дизайна вярно му е от 17и век😂😂😂
  • 37 Jack Bauer

    0 0 Отговор
    А защо по дяволите трябва да е комби, а не седан или купе?!
  • 38 Фанфан

    5 0 Отговор
    Драстичен е спада в немското качество ,включително в превиум моделите . И то на 3 те големи в бранша . Мерцедес ,Ауди и БМВ . А при Порше дефектират моделите между с цени 60 и 110 000 ,
    а по скъпите не .

    Това да го знаете. Не знам дали нарочно го правят ,така нареченото "програмирано остаряване "или им се усладиха много приходите от сервизно обслужване .

    Марката която обяви ,че никога няма да въвежда "програмирано остаряване " в колите си -това е Кадилак . И се мери с немците. Даже ги и превъзхожда ,а са по евтини .
  • 39 Honda

    3 1 Отговор
    Тaпицeриятa в caлoнa e изрaбoтeнa oт трикoмпoнeнтнo микрoвлaкнo c вплeтeнa cлaмa. ...изпoлзвaли тeхнoлoгия oт 17 вeк.


    Е, това вече звучи страшно ... А от какви материали са изработени останали части?