Last news in Fakti

15 Декември, 2019 13:00, обновена 16 Декември, 2019 10:04 51 888 133

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи

  • volkswagen-
  • golf-
  • 8-
  • тест
Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи - 1

Порто, Португалия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Golf 8 е вече на пътя. Това става цели осем години след излизането на "седмицата", но чакането си струваше. Феновете на най-продавания модел в Европа могат да са доволни от запазване на най-характерните черти на Golf и в същото време на неговата еволюция.

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи

Volkswagen Golf е безусловен лидер в C-сегмента и негов основател. От 1974 година до днес, компанията е продала над 35 милиона Golf-а. Сега на ход е новото, осмо поколение на емблематичния Golf, а ние бяхме от първите, които го тестваха. Първите динамични изпитания на модела VW проведоха в Португалия, където беше и екип на mobile.bg. Ето и впечатленията ни.

Екстериор

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи


Volkswagen Golf 8 изглежда по-динамично, но е съхранил добре познатият силует от своите предшественици. Автомобилът разполага с по-тънки диодни фарове, предната част, погледната в профил, е по-скосена, а в отпред и отзад линиите са основно хоризонтални. Така се създава визуалното усещане, че колата е по-широка, въпреки че е направена на MQB платформата, която се използва и за предшественика.

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи

Хечбекът е пораснал незначително - до 4 284 мм на дължина, 1 789 мм на широчина, а междуосието е 2 636 мм. Аеродинамиката е подобрена и коефициентът на въздушно съпротивление вече е 0.27. Интересно е решението да бъде леко увеличен предния надвес, а задният - намален. Това ясно се вижда, когато колата се погледне отстрани.

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи

Иначе пропорциите са хармонични, колата изглежда и по-луксозно, и достатъчно спортно, въпреки че версия с три врати отново няма да се предлага. Като цяло германците не са променили радикално екстериорната визия - решение, което е взето съвсем целенасочено. Все пак това е най-продаваната кола в Европа и да се правят кардинални промени по външния вид е необосновано.

Интериор

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи


Вътре обаче, нещата изглеждат далеч по-различно. По примера на новия Passat вентилационните отвори са станали по-тънки, линиите на арматурното табло отново са основно хоризонтални, а приборите са изцяло дигитални. Механични бутони липсват, като дори и малкото такива са сензорни. Екранът на мултимедийната система е увеличен до 10 инча и е долепен до основния дисплей, който се намира пред водача. При версиите с автоматична скоростна DSG кутия е наличен необичаен миниатюрен селектор, който обаче се оказа изключително удобен за експлоатация.

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи

Що се отнася до простор в купето, то вътрешното пространство не е сериозно изменено и е горе-долу, такова, каквото беше при седмата генерация на модела. На предишното равнище е останал и обемът на багажника, който е 380 литра. Пространството е оптимално за автомобил от този клас, а мястото за краката на водача и пасажерите е повече от достатъчно. Седалките не са малки и са ергономични. Това, което ни направи впечатление е, че материалите в купето са станали значително по-скъпи и качествени, а сглобката е на познатото ни прецизно германско ниво.

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи

Доста е разширен и списъкът с опциите, като вече дори и в базовата версия са налични екстри, като безключов достъп, климатична система, функция за автоматично намаляване на скоростта при нужда, както и система за следене на маркировката. В топ версията Style, която ни беше предоставена за тест, е наличен тризонален климатроник, място за индукционно зареждане на смартфон и адаптивен круиз контрол.

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи

Като опция е налична и иновативната система Travel Assist, която прави колата полуавтономна, при това до скорост 210 км/ч. В заключение по темата за интериорното пространство можем да кажем, че Golf 8 е надградил много, станал е изцяло дигитален, разполага с множество екстри и предлага усещане за автомобил от по-висок клас.

Двигател и ходови характеристики

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи

Двигателите, които имахме възможността да изпробваме, бяха бензинов с обем 1.5 литра и мощност 150 конски сили, както и същия, но с 48-волтова електрическа система, превръщаща колата в т.нар. мек хибрид и добавяща мощност от 16 конски сили. Изпробвахме и класиката 2.0 TDI, без която моделът би бил немислим, особено за страни като Германия.

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи

Що се отнася до бензиновите версии, те определено разполагат с много добра динамика. Ускорението до 100 км/ч е 8.5 секунди, а електрификацията и възможността за отключване на част от цилиндрите, прави бензиновия Golf 8 доста икономичен. В комбиниран цикъл и със скорост, максимално близка до ограниченията в Португалия, борд компютърът отчете разход под седем литра на 100 километра. Единственият недостатък при бензиновия мотор, е, че той е по-шумен при високи обороти (над 4 500).

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи

Дизелът е без изненади и без компромиси. Колкото и напоследък да се опитват да очернят дизеловите мотори на VW, то те си остават едни от най-оптималните в този сегмент. Отлична динамика и разход около пет литра на сто. DSG трансмисията е станала по-отзивчива, а возията по-мека. Дори e прекалено мека. Адаптивното окачване на модела дава възможност за избор между Comfort, Normal и Sport режими, като ние управлявахме автомобила основно на Sport и смело можем да заявим, че с него колата се усеща като истински Golf.

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи

Един от малкото недостатъци, които ни направиха впечатление, е свързан с кормилната уредба и по-конкретно с малко по-неинформативния волан. Иначе новият Golf е отличен, както на магистрала, така и на планински път с много завои. Кренът е минимален, а недозавиване се усеща чак при много високи скорости. Най-общо можем да кажем, че германските инженери отново са дали всичко от себе си и сравнявайки с предишния Golf 7 са успели да надградят във всички аспекти.

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи

Golf 8 не е революционен модел и не това е целта. Ъпгрейдът му се вижда в по-еластичното окачване, по-меката возия, дигитализацията на салона и по-качествените материали. Останалото е познатият ни Golf. Прогнозите, които можем да направим след първите тестове на модела са, че той ще запази доминацията си в C-сегмента и ще продължи да бъде бестселър на компанията, въпреки че от VW все повече залагат на електромобилите. У нас цените засега не са ясни, вносителят ще ги обяви през февруари следващата година. В Германия Golf 8 се продава на цени от 20 000 евро.

Volkswagen Golf 8 - тествахме го първи


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 53 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Miro

    155 72 Отговор
    Любима ми е тази кола, кой каквото ще да приказва от тук насетне. Ревюто на Радо също е добро. Едно от малкото обективни такива.

    Коментиран от #11, #111

  • 2 волен сидеров

    139 175 Отговор
    Грозна и скъпа -карайте си я

    Коментиран от #60

  • 3 Хубавел

    52 172 Отговор
    Можеше да е хубава, но е недодялано копие на Тесла, само че замърсява и е тромава
  • 4 Караиванов

    156 65 Отговор
    Красива, авторът е прав, че отново ще е бестселър. Пък вие си плюйте.
  • 5 Мммето

    116 38 Отговор
    Ревюто е супер, показани са и плюсове, и недостатъци. А колата на мен лично, много ми харесва.
  • 6 Бисер

    85 93 Отговор
    Фейслифт на Тойота аурис

    Коментиран от #41

  • 7 777

    62 141 Отговор
    НЕ КОПУВАИТЕ НИЩО ГЕРМАНСКО!

    Коментиран от #9, #10, #23, #55, #131

  • 8 Геле

    64 67 Отговор
    Прилича на Тойота от пред

    Коментиран от #43

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 такса спокойствие

    76 31 Отговор

    До коментар #7 от "777":

    Какво да купуват?? Каруци ли?
    Като вас, лингурите?
  • 11 Емил

    99 81 Отговор

    До коментар #1 от "Miro":

    Собствениците на Голф са представителна извадка за посредственост, безличие и стадо, но самите те се наричат "златната" среда (поради многобройността си).

    Коментиран от #16, #28, #29

  • 12 Йозеф

    83 55 Отговор
    Отвън става, интериора е безличен и безвкусен. Масова кола, неоправдана цена. За тези пари вижте предложенията на KIA и Хюндай.

    Коментиран от #61

  • 13 Бацо от Краводер

    64 82 Отговор
    Поредния ВАГ дръгел..веднъж съм имал голф, при това нов---разкарах го само след три месеца..това е кола само за перничани...много шум вдига и бавно пристига..не..не ...никога вече не бих си причинил това ...
  • 14 tarikat

    37 36 Отговор
    Таблото е отврат, иначе става.
  • 15 Ицо

    59 55 Отговор
    Осмицата е уникална, тя ще новият бестселър на vw.
  • 16 също

    29 19 Отговор

    До коментар #11 от "Емил":

    Това е по скоро за тия с бмв-тата

    Коментиран от #125

  • 17 Гогата с Алфата

    42 46 Отговор
    Сега ли да по върна или после?
  • 18 Алфа Ромео

    52 21 Отговор
    Изглежда по-добре отпреди, не харесвам дигитални уреди но кво да се прави, мода. Отзад е все така по-тясно в сравнение със вечния втори и по-харесван от мен Опел Астра.
  • 19 само питам

    38 33 Отговор
    Абе къв е тоа мандръсалник бе ?
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 XXX

    33 46 Отговор
    Уникален. Просто се влюбих. Искам го. Зо 40к това е колата

    Коментиран от #22

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Японеца

    42 30 Отговор

    До коментар #7 от "777":

    Немците вече явно крадат дизайн!
  • 24 Марин

    23 37 Отговор
    Колата е страхотна, е има си някои минуси, които добре са описани в статията, но за 40 бона няма по-добра.
  • 25 Много Селяни

    40 58 Отговор
    На ква койота прилича бе налъми. Това е уникално красива и иновативна кола, жълтурките никога няма да стигнат това високо ниво. Те са отвратително грозни ширпотреби.

    Коментиран от #32

  • 26 ФВ е колата

    34 52 Отговор
    Уникално красив и стилен. Без аналог в класа си, просто отдалеч личат скъпите материали. Браво на VW.

    Коментиран от #54, #56

  • 27 ВАГ е най добрия

    43 41 Отговор
    Много добра кола, типично По не ски, красива, стилна, изчистена, високотехнологична, без грозотии тип, японски и френски тъпотии, където стопа тръгва от дишането и свършва на тавана. Критици винаги ще има, но те Те да го Д-хат
  • 28 ar146ts

    57 54 Отговор

    До коментар #11 от "Емил":

    Много си прав.Голфаджиите са особенна порода селяндури - в лошия смисъл.Прости но за сметка на това упорити.

    Коментиран от #30, #58

  • 29 prizrak

    13 12 Отговор

    До коментар #11 от "Емил":

    Комплексар
  • 30 prizrak

    12 15 Отговор

    До коментар #28 от "ar146ts":

    Комплексар

    Коментиран от #31

  • 31 ar146ts

    19 14 Отговор

    До коментар #30 от "prizrak":

    Голфаджия-не те обиждам.

    Коментиран от #71

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Гост

    15 6 Отговор
    Се разбирачи тука ве
  • 34 хаха

    30 20 Отговор
    Това вярно прилича на новите тойоти
  • 35 Мечо Бенцов

    20 9 Отговор
    Бегай,бегай...
  • 36 Аре у лево

    24 20 Отговор
    Специалисти с два кинта в джоба. Немате ниво за да плюете. Чиба ваща м.
  • 37 Масова

    32 30 Отговор
    Има мнения , че е средно ниво. А има ли тойота , рена , пежо или каквито там се сетите японски коли , която да е нещо повече от средно ниво. Карате боклуци а хулите голфа. Ха ха ха.
  • 38 Niksan

    35 8 Отговор
    Аз също харесвам Голф и лично на мен не ми харесват 2 неща-фаровете отпред и това,че няма физически бутони.Да явно е модерно така,но непрактично.Тук даже и да си пуснеш фаровете е тъч,което не ми харесва.
  • 39 Пък аз

    24 7 Отговор
    я харесвам. Карал съм Голф 1 преди много години, който в сравнение с другите марки от неговото поколение си беше първенец. Не съм голфаджия, но тази ми харесва. Само дано няма разни проблеми по скоростите като в някои от предишните генерации.
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 авто фен

    20 11 Отговор

    До коментар #6 от "Бисер":

    Затова започна да ми харесва Голф. Направиха го с фин дизайн като Тойота Аурис,а не като старите дърводелски груби голфове,приличащи на табуретки на колела.
  • 42 Смешника

    15 24 Отговор
    Страхотен! Голфа е №1!

    Коментиран от #44

  • 43 авто фен

    7 5 Отговор

    До коментар #8 от "Геле":

    И отзад!
  • 44 Супер е Тойота

    31 15 Отговор

    До коментар #42 от "Смешника":

    Добре че е копи пейст от Аурис, иначе щеше да е същото безличие като Голф6
  • 45 123

    33 21 Отговор
    Махнете пристрастията по марки, а идете и "пипнете", това няма да се уморя да го повтарям. Идете и вижте корейският "отличник" за 50 000 лева, идете и вижте японската "перла", която от 20 години лежи на стари лаври, добре че е хибрида, и т.н.! Кола като кола, ама Голф! Е, Голф, ама Голф, винаги 1 идея с нещо е по добър...! Драскачи много, карачи малко. Пък такива с 50 000 в джоба, хептен...! Обаче, и на мен ми идва една идея твърде "електронен"...

    Коментиран от #66

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Пешо

    34 9 Отговор
    В хибриден режим имал 7/100 раход?! новата Корола хечбек с 1.8 бензин в хибриден режим има разход 3,5 л/100 км. Та с V6 средния разход за всеки 15000 км ми е 10/100. Егати хибрида!

    Коментиран от #59

  • 49 пламен

    25 15 Отговор
    За тези пари --МАЗДА 3
  • 50 Все тая

    30 25 Отговор
    Тук само разбирачи, дето най-хубавата кола която са имали е някой 25 годишен гнилоч. Гроздето е кисело момчета. Кисело е защото не можете да го стигнете. Псетата си лаят, а голф продава и продава, и продължава да продава. От последните 45 ГОДИНИ има ли кола в неговия клас, която да го бие по продажби? Я ми кажете господа разбирачи? И големите марки видяха от него, и те се пънат, ама напразно. 1ва серия на бъркащото масло с вода, и А и В клас на мерцедес се пробват, ама без успешно. А иначе плюйте си няма проблем. То истината боли.

    Коментиран от #51

  • 51 Бате, ти направо ги утепа̀...

    10 8 Отговор

    До коментар #50 от "Все тая":

    ...заклевам се!
  • 52 Garrincha

    7 3 Отговор
    Голем ... добре се посмях !!!
  • 53 Снежана

    19 19 Отговор
    Този кош прилича на Рено Меган 3! Нищо чудно,като се знае че вагините вървят 20г назад!

    Коментиран от #100

  • 54 Не щъ да са прекарам

    8 5 Отговор

    До коментар #26 от "ФВ е колата":

    Парцалев,ти изби рибата ве!!
  • 55 ВИНКЕЛ

    8 6 Отговор

    До коментар #7 от "777":

    Я па ти... От 22 годин само Гоуф джиткам....
  • 56 Тото

    19 5 Отговор

    До коментар #26 от "ФВ е колата":

    От кога китайските коли струват по 40 000 лева щото половината части са made in china добре че ама овце за да има и вълци.
  • 57 Жълтеницата

    12 18 Отговор
    Невероятен автомобил. С технологии изпреварили времето си.
  • 58 Селяндура

    3 10 Отговор

    До коментар #28 от "ar146ts":

    Искаш ли да те по возя в багажника на Голф?
  • 59 Ти в Португалия

    7 15 Отговор

    До коментар #48 от "Пешо":

    Ходил ли си бе специалист. Знаеш ли че единственото равно място е самолетната писта на летището. Накъдето и да тръгнеш силно насечен терен със 6-7% наклон при изкачвания и спускания. И това е по магистралите а сметни по другите пътища. Това v6 къде ти гори 10 на сто там ще излапа 15-16
  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Steks

    10 7 Отговор

    До коментар #12 от "Йозеф":

    Напълно съгласен съм с теб за Киа и Хюндай отдавна не са това което 85% от българите си мислят

    Коментиран от #87

  • 62 пламен

    25 9 Отговор
    Предпочитам Мазда 3 наблъскана с екстри до горе от колкото този фабрично горящ масло 1.5TSI ПЪЛЕН МАСЛОЯД КАТО ЕДНО ВРЕМЕШНИТЕ ЕКО ТЕЦИ НА ОПЕЛ.Който не вярва да пита някой познат в мвр -всичките шкоди рапид горят по литър масло на 2000км.КАРАЙТЕ СИ ВАГОВЕТЕ СЪС ЗДРАВЕ.

    Коментиран от #68

  • 63 Петко АЛКОХОЛЕТКО

    18 7 Отговор
    Този мотор 1.5 TSI е пълен боклук гори масло още докато я изкараш от магазина,представям си след 2или3 години като вече са се навъдили новия внос в Булгаристан какво виене на умряло ще пада.Ако все пак сте си прежалили да си вземете гоУф насочете се към дизела.
  • 64 DAS IST EINE GROSSE SCHEISE

    17 7 Отговор
    Неприятен и грозен, като китаец, но с много по-ниско качество.
  • 65 друм

    5 12 Отговор
    Убав е
  • 66 Dimirest

    11 20 Отговор

    До коментар #45 от "123":

    Много точен коментар! Имах Голф 7 DSG 1.6TDI, няма такава практична и удобна кола. Разход, динамика и стабилност на най-високо ниво Продадох го на 50к без никакви технически проблеми. Просто колата е във висок ценови клас за тука коментиращите "специалисти"! Сега някой ще каже защо го продаде, ами минах на по-висок клас от VW.
  • 67 боре педофила и детето гост

    17 8 Отговор
    Поредния "консервативен" фейслифт, този път с малко по голям таблет. Докато Тесла прави революция в автомобилостроенето, двулитровият дизел си остава класика и най важен за тия измекяри от ФауВе. Зомбирани сме не ние а тези които продължават да купуват тези дрънгели.
  • 68 audi a8

    5 24 Отговор

    До коментар #62 от "пламен":

    Абе пич мазда и екстри са две различни неща.Е то верно че кой знае малкото ти мозъче какво е имало предвид под екстри ел стръкла сигурно.

    Коментиран от #80, #128

  • 69 Социолог

    22 11 Отговор
    Има изследвания по въпроса с българския автомобилен парк. Примерно, към април 2017 около 70% от автомобилите в България са били над 16-годишни, а делът на новите автомобили е бил 11%. Т.е. около 19% остават за автомобилите, които не са съвсем нови, но са под възрастта от 16 години... Четейки "Факти.бг" оставам с впечатлението, че тук пишат само представителите на тези 11%, които шофират чисто нови автомобили, поне коментарите ме навеждат на тази мисъл. В същото време си мисля, че едва ли читателите на "Факти.бг" са от елитната част на обществото с най-високи доходи и най-вероятно са от мнозинството с ниски и тук-там някой със средни доходи. Можете ли да ми обясните как така мнозинството шофира предимно стари над 16-годишни автомобили и в същото време плюе новия" Голф", който е най-малкото доста приличен автомобил... Ганьо с дъртото "Рено" се прави на разбирач - "Голфът" е отзад тесен, много гори, нищо ново не предлагат, дигитални прибори, бля-бля-бля... А в същото време и сам знае, че не може да си позволи подобен" Голф", щото заплатата малка, децата растат, апартаментът се изплаща,.... Причини много... Обаче пак този Ганьо коментира - "абе, не е хубав "Голфа"," Астрата" е по-готина..."...

    Коментиран от #72

  • 70 Жоро

    7 1 Отговор
    С тия тънките очи напомня на китайка. Сигурно има причина... Оставам си с Голф 6. Може да взема Е голф 7 втора употреба от норвегия към момента са 25000лв. Със сигурност прескачам този модел. На фона на такъв избор от нелоши коли, били те и втора употреба, електрически модели, ще трябва да се постараят повече. Модела със всички екстри ще чукне 50к а това са доста пари за пазар налят с възможности и нови алтернативни технологии.
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Паталогоанатом

    5 10 Отговор

    До коментар #69 от "Социолог":

    Обяснението е просто, тези които карат дрънгели са: а) неграмотни, б) цигани в) прекалено заети с гледаме на порно и слушане на чалга, г) нямат компютри, д) ако изобщо ходят по сайтове и коментират, предпочитат Блиц и Пик защото там модерастите ги оставят да псуват на воля всичко и всички. Има и изключения, тук има няколко тъпанари които лесно се познават по невероятното им чувство за хумор от рода на “Автомобил измина един милион километра - утре на Горубляне, 160 хиляди, карана от баба”

    Коментиран от #83

  • 73 гощо

    6 16 Отговор
    Легенда! Проблемът на марката е,че се превърна в премиум такава а първоначалната идея е друга! За всички църкащи мишоци "познавачи" ще добавя,че е убууу да стегнат дъртото Рено,че отиде карането в центърУ скоро
  • 74 Оос

    14 8 Отговор
    Карам Тойота Корола, купувана нова от магазина. Преди нея имахме голф в семейството.. На жената. Ами няма да си кривя душата.. Голфа е по удобен, по обязшумен, по стабилен на пътя... във всичко е повече от Корола, освен по надеждност, но оък при нови коли това е без значение. Ако сега трябва да куоувам бих узбрал Голф пред Корола. Който ги е карал и двете.. Ще ме разбере. Дори голф 6 е по добър от корола 2015

    Коментиран от #75

  • 75 Интересно

    7 2 Отговор

    До коментар #74 от "Оос":

    Как разбра че Королата е по надеждна?
  • 76 Оос

    12 2 Отговор
    До Интересно... Ами за 130 хил Королата дамо една крушка на габарита.. Останслото обслужване... А голф 6 цата ходи поне 5 пъти за дребни неща и грешки и на 96 хил. ми гореше масло вече...
  • 77 Оос

    8 0 Отговор
    Да уточня Голф 6..1.4 бензин.. Корола 1.6 бензин и двете с ръчни скорости
  • 78 гого

    16 3 Отговор
    Работя в мвр служебната ни кола както знаете е шкода рапид,пълен автогол са тия коли, на 10хим км маслото го няма.Правиха запитване в шкода ,отговора е че ще поемат доливането на масло за тяхна сметка било нормално да гори масло .Чисто нова кола .

    Коментиран от #79

  • 79 Истината

    17 3 Отговор

    До коментар #78 от "гого":

    Еми нормално е ,то за vw всичко което се счупи е нормално ,имам голф 5 купуван от магазина 1.6-2008г в момента е 215000км гори масло около 10литра за 10000км общо взето съм крайно недоволен но нямам какво да я правя и я карам все едно е трабант наливам бензин и масло постоянно.ЗАБРАВИХ ДА КАЖА ,ЧЕ МОТОРА ГО ОТВОРИХМЕ И РЕМОНТИРАХМЕ ПРЕДИ 2 ГОД МИНА 20 000КМ И ПАК ПОЧНА ДА ГО ГОРИ.
  • 80 Димитър Стойчев

    15 5 Отговор

    До коментар #68 от "audi a8":

    Хей дечко ,ако знаеш колко си смешен отстрани да плюеш мазда ,марка доказана във времето с качества за който от фолксваген могат само да си мечтаят.Дори самите германци преди време бяха казали ,че имат да учат доста за да я настигнат,как при vw все има проблеми все нещо не е наред ,а при мазда няма такива неща.

    Коментиран от #110

  • 81 кола за сиви мишки

    12 3 Отговор
    Ха , лагерната количка имала 8-мо издание?Честито на клиентите!Да си я карат с кеф и да си мълчат , че няма технически грамотен , който да си вземе това недоразумение!

    Коментиран от #98

  • 82 Лично мнение

    14 3 Отговор
    Не намирам дизайна на екстериора и особено на интериора за нещо толкова привлекателно.Цените се качват,доказано качеството пада.Политиката на всички автомобилостроители е "еднодневки"с много екстри някой от тях дори ненужни с цел качване на цена.В тази надпревара за пазарен дял забелязвам ,че японски и южно корейски производители държат на качеството.

    Коментиран от #93

  • 83 Социолог

    6 5 Отговор

    До коментар #72 от "Паталогоанатом":

    Т.е. 70% над 16-годишни коли означава 70%коняци, неграмотни, гледачи на порно и слушащи чалга?! Е, ти го каза, аз като социолог какво да си мисля за онези прочути 80% на професора Христов :-)... Където 70%, там и 80%... И тези хора дават мнение колко е некачествен "Голф", в който не са и стъпвали, а скоро няма и да стъпят... На мен все ми се струва, че това е хубава, рационална машина за 40 хилки, която впоследствие след 3-4 години има гарантиран вторичен пазар... Разбира се, че не е идеална, но е интелигентно измислена и със сигурност е далеч по-добра от 17-годишно дизелово "Рено" & 25-годишно бензиново Бърка Масло и Вода, с което освен да се утрепеш зрелищно и докажеш колко си тъп, друго няма какво да направиш... Да уточня - имам 19-годишно Бърка Масло и Вода, което все е "в бокса", както и две нови корейки на по 6 месеца... Минал съм и през дъртия дизелов дарак на "Рено", през някои модели на "Пежо" като "106", "607", "508 рхн", т.е. дизелов хибрид... И все ми се струва, че новата кола си е нова кола, като единствената по-добра е служебната, защото няма да й плащаш ремонти те...

    Коментиран от #86, #88

  • 84 факт

    19 1 Отговор
    Това не е нов модел , това е пореден фейс-лифт , т.е само някакви дизайнерски промени по решетка и фарове и стоповете . Старата платформа ,старите двигатели- доста спорни , новото е само при електронните системи по арматурното табло , впрочем доста грозновато . Като знаем как ценообразуват германците топ нивото ще удари 60к. Фолксваген пробутва една и съща техника 20 год. с меркетингови трикове.

    Коментиран от #97

  • 85 Грую

    6 1 Отговор
    Аз ще си чакам новия Москвич!
  • 86 Паталогоанатом

    3 2 Отговор

    До коментар #83 от "Социолог":

    Моят процент е по далеч от реалността в сравнение с този на проф. Иво Христов. Имам чувството че вече са поне 85%

    Коментиран от #129

  • 87 Случаен

    4 2 Отговор

    До коментар #61 от "Steks":

    Така де, хората ги имат за надеждни, а те са евтини копия на мицубиши. Същите консерви, с повечко екстри, чужди инженери, чужди дизайнери, копирана механика, затова са евтини в сравнение с другите марки.
  • 88 гост

    6 1 Отговор

    До коментар #83 от "Социолог":

    Публикувано във факти.бг: . Където 70%, там и 80%...интересно , а ти къде си в тази класация, разбирачо...обикновенно такива цървули като теб забравят опинците под миндера..ако се сещаш какво искаш да кажа...
  • 89 пилот на ферари

    11 0 Отговор
    Много добре са го джаснали в жълто. Всичките така да ги боядисат ! Да се знае кой ги купува тия каручки !

    Коментиран от #123

  • 90 пилот на ферари

    11 4 Отговор
    Имало възможност за изключване на част от цилиндрите ? Че на колко цилиндъра тогава я карат тая каручка ? На два или на един ???!!
    Тия направо са открили Трабанта !!!
  • 91 VW е премиум

    2 15 Отговор
    Японските диарий са светлинни години назад, чудя се едно колите ли са по големи боклуци или феновете им, май и двете. Много нагли и прости коментиращи жълтите отрепки винаги са краднали от Немците, най големите копиратори и преписвачи в света. ФВ е непоклатим не само в голфовия клас а и вече навсякъде. А за Ганя остана да се Е- е отзад!!!
  • 92 Да живее Германия

    4 8 Отговор
    Всеки който се осмели да плюва великата марка трябва да бъде съден, или обесен, без право на милост.
  • 93 Мнението ти е тъпо

    1 13 Отговор

    До коментар #82 от "Лично мнение":

    А е смешник ходи се скрий някъде изс- Русе и си изяш лай-ото. Няма по добра, иновативна, и красива кола в този клас, няма и да има.
  • 94 пилот на ферари

    13 2 Отговор
    40 хиляди лева за базова цена на тая каручка си е направо евтения !!
    Иначе с екстрите 80 хиляди !
    Бе тия направо избиха рибата ! "Народна" кола !!!
    Че за тия пари човек може да си купи ново Мазерати !!
  • 95 Само ВАГ

    1 17 Отговор
    Много нагли селяндури каращи жълти, изгнили кенефи, 25 годишни Мангалцедеси или пък жабарски недоразумения, коментират най успелият концерн в Света. Господа миризливци ФВ се мери вече с немските премиуми, не с китайски, и виетнамски гнилочи. Грозно, по грозно, най грозно па Японско.

    Коментиран от #105

  • 96 пилот на ферари

    15 2 Отговор
    "В комбиниран цикъл и със скорост, максимално близка до ограниченията в Португалия, борд компютърът отчете разход под седем литра на 100 километра."

    А без ограниченията колко гори ? 10/100км ??
    Бе хората се борят за 5/100км !!
    Даже Опер Вектра 1,6 от 80-те години гореше 5,5 / 100км !!!
  • 97 Факт е че си неща-- ник

    3 16 Отговор

    До коментар #84 от "факт":

    Какъв феислифт бе Калъф, ти слеп ли си или Г- и. Интериора е уникално технологичен и красив. Без конкуренция. Ще ги разбие отвсякъде по всичко. Ващо мнения на страна от третия свят, никой не ще да го чува. Хааааахааа

    Коментиран от #102

  • 98 Бащати е виновен, че си недок--тен

    3 9 Отговор

    До коментар #81 от "кола за сиви мишки":

    Караи си Кенеф Цедеса и не мисли ФВ. Льольо нямаш акъл да коментираш такива теми трудни за изблефнелия ти мозък.
  • 99 пилот на ферари

    14 1 Отговор
    " Ъпгрeйдът му ce виждa в пo-eлacтичнoтo oкaчвaнe, пo-мeкaтa вoзия, дигитaлизaциятa нa caлoнa и пo-кaчecтвeнитe мaтeриaли. Ocтaнaлoтo e пoзнaтият ни Gоlf."?????!!!!

    И кое му е новото тогава ? Фаровете ??!!
  • 100 Си Нежелана

    1 4 Отговор

    До коментар #53 от "Снежана":

    Ходи си смени превръзката че смърдиш, не изказвай тъпото си глупаво мнение.
  • 101 мико

    7 1 Отговор
    Имам го - и въпроса е как да го продам, то бива ниско качество но това е голяма кочина.
  • 102 факт

    14 2 Отговор

    До коментар #97 от "Факт е че си неща-- ник":

    Нивото ти на изказ показва кой е нещастника тук ! Хората са написали в статията , че няма никакви съществени промени в т.н. "нов" Голф и не трябва много задълбочено изследване на екстериора за да се види , че това е старата 7-ца с нови фарове и стопове . Колкото до таблото и централната конзола това , че ти харесва отново доказва кой е нещастника .

    Коментиран от #104, #106

  • 103 Бай хой

    2 7 Отговор
    ДАС АУТО!
  • 104 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 105 Ферри

    7 2 Отговор

    До коментар #95 от "Само ВАГ":

    Шегуват ли се? Голф конкуренция на хайг сегмента? Ъпсурт! Ваг група имат Порошенко, Аудио за тази цел. Вярно пуснаха Файтон. Но не бих казал, че ВФ са сред елита по качество. Голф за 20 000 Евро старт прави, не е евтино. Пешо 308 е също толкова качествен, обемен и удобен хечбек. Рано Мегдан, Хонда Сирия, Тойота Корона, и други са пълен конкурент. Плюс на ВФ е корозоустойчиво купе. И визита е мека и стабилна. Колата е добра, но на цена от 28000 лева стартове. Киа Сийд по нищо не отстъпва, даже е с някои предимства.
  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 Пръцко

    10 0 Отговор
    Човек, който се прехласва по Голфу, е обладан от нечисти сили, служи на дявола и извънземните, става гей или умира от гъбички и херпес - казах :))
  • 108 Автоджамбаза

    9 0 Отговор
    Нов внос в Перник! Отлично състояние с чип.
  • 109 До боклука

    3 5 Отговор
    Смешник нагъл и прост си ти. На мен и на 3 милиарда души по света ни харесва,Анадъмооооо
  • 110 :D:D:D:D

    2 9 Отговор

    До коментар #80 от "Димитър Стойчев":

    Това недоразумение Мазда, което не знам защо изобщо го наричате кола измъкна титлата на Опел за най-гниеща кола. Опела поне гниеше по калници и прагове, докато тази каруца гние на кофти места, дето хем няма ремонт, хем са опасни. Мазда=гнилоч!

    Коментиран от #113, #114, #118

  • 111 Комбина

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "Miro":

    Обикновен фейслифт с таблет на таблото! Тази кола ще омръзне след първата година, сега се харесва, просто защото е нова и леките "помръдвания" в дизайна още хващат дикиш!
  • 112 Консерватор

    1 0 Отговор
    Дест път за Alfa Romeo Giulietta!!!
  • 113 Никола

    5 2 Отговор

    До коментар #110 от ":D:D:D:D":

    Гниещи мазди?Ами като се замисля има да,ако са внос от Австрия или Германия там няма кола която да издържи всичко ръждясва навсякъде ,аз имам мазда 3 2004година внос от Италия и няма петънце ръжда,пък вие си карайте горящите МАСЛО вагени и си мислете ,че карате най яката кола на планетата
  • 114 Никола

    5 0 Отговор

    До коментар #110 от ":D:D:D:D":

    Гниещи мазди?Ами като се замисля има да,ако са внос от Австрия или Германия там няма кола която да издържи всичко ръждясва навсякъде ,аз имам мазда 3 2004година внос от Италия и няма петънце ръжда,пък вие си карайте горящите МАСЛО вагени и си мислете ,че карате най яката кола на планетата
  • 115 123

    6 0 Отговор
    Жалко, че това е новия стар голф. Базиран е на 7.5, който е базиран на 7, който е на, бая години вече. А това е голф ген8 2020г стартират продажбите.
  • 116 i sega

    4 2 Отговор
    daciq bazova struva 14 000 bazov golf 40 000 aiistiga
  • 117 Златин

    2 3 Отговор
    Ако ще давам 40бона за нова кола,поне ще ги дам за шкода октавия а не за този кенеф.
  • 118 БОЯН НАЙДЕНОВ

    9 0 Отговор

    До коментар #110 от ":D:D:D:D":

    Незнам защо наричаш Мазда ---С ТАКИВА ЕПИТЕТИ --но само ще ти кажа да погледнеш една статия на аутобилд от далечната 2003, та там тестваха мазда 6 100хил км и за това време тази кола не даде нито един дефект даже и крушките на фаровете не изгоряха ---та тоя голф след 100хил км знаеш ли на какво ще прилича?НА ЕДНА ОСРАНА ТОАЛЕТНА.
  • 119 не се набутвайте с TSI

    12 1 Отговор
    Здравейте,от лятото на тази година се сдобих с нова шкода октавия 1.5 TSI като цяло колата е добра но има сериозен проблем с разхода на масло,ходих в Еуратек за консултация,казаха ми ,че било нормално.В случая колата е купена чисто нова и питам кое е нормалното да гори масло и то в сериозни количества доляха ми 2 литра за 8000км,купих я с идеята да се порадвам на нов автомобил,в момента разочарованието е огромно и незнам какво да я правя а и имам още 15вноски да плащам.
  • 120 Иван

    5 1 Отговор
    С риск да ми се смеете,за мен най-добрите коли,говорим цена качество са Хюндай и Кия от 16години с леко прекъсване карам само тези марки и съм супер доволен гледам и много таксиджий също ги карат.
  • 121 Бай ганьо

    2 0 Отговор
    Ще чакам да одъртее 12 години и след като на Европейците им тръсне от него ще си го купя по тънко и да видя после Вутьо ко ще каже
  • 122 ЯСЕН

    4 1 Отговор
    Ако трябваше да избирам нов автомобил до 40000лв щях със сигурност да се спра на нещо японско или корейско --в случая кия или Хюндай.Гледам колеги пишат за Маздите,може би това е най красивата японска кола и е единстваната марка която се прави само в Япония,но и цените им са солени но със сигурност са много по качествани от тези фаувета.Имал съм субару и мазда,и двете бяха дуракоустоичеви не успях да ги счупя ,фолксвагените не ги коментирам те се карат само от МАЗОХИСТИ.
  • 123 ТОСГ

    1 0 Отговор

    До коментар #89 от "пилот на ферари":

    Много добре са го джаснали в жълто. Всичките така да ги боядисат ! Да се знае кой ги купува тия каручки !
    ..Правилно си Забелязал, та Те, за тва' емблемата на ферРари е на Жълт фон и това е официалния цвят на марката...Ама иначе обичат червеното!
    Ама то, за Далтонистите и Дебелите ..Жълто,Червено ..Зелено е все едно..
    И с колите при тях е така ..Е щом не е моето ферРари значи е 'там няква 'каручка'
  • 124 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 125 Ок съм

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "също":

    Имате в предвид тези с единичните ли?! Защото ако застане например до нова 3-ка ще изглежда като Хърби... а по-нагоре......
    дано не сравнявате марката бмв с голф или бмвистите с голфаджии. Голфаджиите са много, но ще видим колко от верните ще карат новия гнилоч на премиум цена.
    Иначе отвън е супер голфчето.
  • 126 Бат Мута

    0 1 Отговор
    И ГОЛФ 88 ДА ИЗЛЕЗЕ ПАК СИ Е ГОЛФ.НЯМА ДА СТАНЕ ПАСАТ НИТО НЕЩО ДРУГО.ЗА ОСТАНАЛОТО НЯМА НУЖДА ОТ КОМЕНТАР.
  • 127 Бат Мута

    0 0 Отговор
    И ГОЛФ 88 ДА ИЗЛЕЗЕ ПАК СИ Е ГОЛФ.НЯМА ДА СТАНЕ ПАСАТ НИТО НЕЩО ДРУГО.ЗА ОСТАНАЛОТО НЯМА НУЖДА ОТ КОМЕНТАР.
  • 128 Комбина

    1 0 Отговор

    До коментар #68 от "audi a8":

    Само като видя AUDI A8 и съм сигурен, че няма никакво "мозъче" в главата ти. Питам се какъв човек трябва да си, за да си купиш АУДИ, когато има БМВ и Мерцедес, Лексус и още какво ли не на пазара!?!
  • 129 филолог

    0 0 Отговор

    До коментар #86 от "Паталогоанатом":

    Защо си написал патАлог???
  • 130 бмв

    0 0 Отговор
    супер зле, прилича на модел от 2010.
  • 131 джоджен

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "777":

    Ей,лонгур не се пише така,неук.КУПУВАЙТЕ е правилно.Имаш ли поне 3 ти клас?
  • 132 Радостин

    0 0 Отговор
    Колата е доста добра и пъргава доста екстри и удобства си има.
  • 133 Хари

    0 0 Отговор
    Голфчето си е супер. Тествах го закупих го и нямам търпение да го взема в сряда.За негативист ти те колата е супер . Като материал и изработка е уникален.