Last news in Fakti

19 Ноември, 2019 12:03 4 089 7

Как се отваря електрическият Mustang?

Една от най-интересни дизайнерски особености на новия Ford Mustang Mach-E е липсата на дръжки на вратите. Отстрани на електрическото крос купе няма дори вдлъбнатини, в които да са скрити лостчета за отваряне.

Как се отваря електрическият Mustang?

Едва когато се приближи, човек вижда кръгли бутони със светещ кръг в колонките на покрива над линията на прозорците. Натискането на тези копчета е съпроводено с щракащ звук, сред което вратите се открехват леко.

Как се отваря електрическият Mustang?

В декоративната лайстна под предното странично стъкло има едва забележима дръжка, с която вратата може да бъде издърпана. Отзад обаче няма нищо, което може да се хване с ръка. За да отвори задната врата, пътникът трябва да провре пръсти в процепа, образуван след освобождаването на електрическата брава.

Как се отваря електрическият Mustang?

Вътрешните дръжки на вратите са също толкова интересни. Те представляват лостчета с правоъгълни отвори в джобовете на корите. Издърпване с няколко милиметра назад освобождава електрическото резе и отваря вратата.

Как се отваря електрическият Mustang?

От Ford са се подсигурили срещу прекъсване на захранването. Във всяка врата има суперкондензатор, който да осигури енергия за бравата в случай, че батерията на електромобила се изтощи.

Как се отваря електрическият Mustang?

За да избегнат напълно риска от блокирани в купето пътници, от инженерите на Ford са предвидили резервен вариант дори да са се повредили и суперкондензаторите. По-силно издърпване на дръжката от вътрешната страна с още няколко милиметра отваря вратата механично.

Как се отваря електрическият Mustang?

По незнайни причини с такава последна възможност за изход разполагат само пътниците отпред. В случай на катастрофа или друга екстрена ситуация пасажерите на задната седалка трябва да се измъкнат през предните врати.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 5 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ал та фанах Атаопънах

    30 4 Отговор
    По-правилният въпрос е не си ли взеха поука от ония човечец дето изгоря жив в Теслата понеже пожарникарите не намерили начин да го измъкнат с тези електронни дръжки?

    Коментиран от #7

  • 2 Ивайло

    24 3 Отговор
    Айде за предните врати - иди, дойди (доколкото може да се разчита на елктронна дръжка при ПТП)!!! Но да отваряш задните врати, като натиснеш копчето и после си завреш пръстите в "цепеца", това вече е тотално безумие!!! Пъхнеш пръста, някой се натисне леко на вратата и си готов сакат!!! Що за дизайнер ще измисли такава простотия???
  • 3 бягай ве

    13 7 Отговор
    сризилиха мустанга - пак! има две или три бяха смешни генерацийки мустангчета, тая ще е поредната, пф! да бяха измисли друго име на тоя кенеф... примерно ел кенеф :)
  • 4 8343

    2 2 Отговор
    Неминуемо се сещам за вица от соц. времената за българинът, който си купил японска тоалетна, пълна с автоматика.
  • 5 pun4o

    8 1 Отговор
    Що да е просто, като може да е сложно!
  • 6 Ivan S

    4 1 Отговор
    Бе къде ша й търся цепката, да си пъхна пръста ако станело зорно...
  • 7 гост

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ал та фанах Атаопънах":

    Пожарникарите имат брадви, могат да счупят стъклата за 5 секунди, това че врата не се отваря не е пречка з ваденето на човек. В много от катастрофите на конвенционални коли не може да отвориш врата понеже е деформирана, затова пожарникарите имат пневматични ножици в пожарната. Пробелмът е бил, че колата не се е отключила, а не че дръжките се прибират, опитай се да отвориш заключена кола със стандартни дръжки. Тесла пазаруват от същите доставчици каквито ползват и останалите производители. Все едно да омаловажаваш факта, че 140 души загинаха, защото ГМ използват контактен ключ струващ долар, а не 2 долара, но той изключвал спорадично по време на движение и така предизвикал множество катастрофи, при които загинали много хора, ей това е вече умишлено спестяване, а има документи, в които доставчика предупреждава за риска, ГМ обаче го поемат съзнателно. При Тесла не стои така въпросът и ако питаш пожарникарите ще разбереш, че много коли остават заключени, има статистики в развитите страни.