22 Юли, 2019 12:33, обновена 22 Юли, 2019 12:46 66 770 156

TUV: Най-ненадеждните употребявани автомобили

  • tuv-
  • употребявани автомобили
TUV: Най-ненадеждните употребявани автомобили - 1

Ежегодният TUV Report на независимата германска организация ни дава представа за най-надеждните и най-ненадеждни автомобили. Сега ще ви показваме последният отчет на компанията, засягащ най-проблемните употребявани автомобили. Рейтингът е съставен на базата на технически прегледи на девет милиона автомобила в Германия, като автомобилите са разделени по възраст. Показан е и средният пробег на употребяваните коли, както и процентът на повредени екземпляри. Вижте ги.

На възраст 2-3 години (среден пробег в км / процент автомобили с повреди)

1 Dacia Logan: 53 000 км, 14,6%
2 Renault Clio: 36 000 км, 13%
3 Fiat Punto: 33 000 км, 12,1%
4 Kia Sportage: 42 000 км, 11,7%
5 Ford Ka: 31 000 км, 11,7%
6 Fiat 500: 26 000 км, 11,3%
7 Dacia Sandero: 36 000 км, 11%
8 Dacia Lodgy/Dokker: 41 000 км, 10,7%
9 VW Sharan: 65 000 км, 10,5%
10 Dacia Duster: 46 000 км, 10,5%

На възраст 4-5 години (среден пробег в км / процент автомобили с повреди)

1 Peugeot 206: 53 000 км, 28%
2 Dacia Logan: 83 000 км, 21,8%
3 Chevrolet Spark: 48 000 км, 21,8%
4 VW Sharan: 96 000 км, 18,7%
5 Renault Kangoo: 71 000 км, 17,8%
6 Renault Clio: 37 000 км, 17,6%
7 Dacia Duster: 73 000 км, 17,5%
8 SEAT Alhambra: 90 000 км, 17,4%
9 Fiat Punto: 54 000 км, 17,1%
10 Dacia Lodgy/Dokker: 60 000 км, 16,4%

На възраст 6-7 години (среден пробег в км / процент автомобили с повреди)

1 Dacia Logan: 99 000 км, 30,9%
2 Renault Kangoo: 90 000 км, 29,8%
3 Peugeot 206: 71 000 км, 28,7%
4 Dacia Sandero: 75 000 км, 27,4%
5 Renault Twingo: 66 000 км, 27%
6 Fiat Panda: 68 000 км, 26,6%
7 Chevrolet Spark: 67 000 км, 25%
8 Renault Clio: 73 000 км, 24,6%
9 Fiat Punto: 75 000 км, 24,5%
10 VW Passat CC: 115 000 км, 24,4%

На възраст 8-9 години (среден пробег в км / процент автомобили с повреди)

1 Renault Kangoo: 116 000 км, 37,1%
2 Daewoo Matiz: 74 000 км, 37,1%
3 Dacia Logan: 120 000 км, 34,1%
4 Peugeot 206: 86 000 км, 33,8%
5 VW Sharan: 153 000 км, 32,9%
6 Citroen C4: 102 000 км, 31.5%
7 Kia Rio: 93 000 км, 31,3%
8 Fiat Panda: 78 000 км, 30,4%
9 VW Fox: 87 000 км, 29,8%
10 Renault Clio: 91 000 км, 29,6%

На възраст 10-11 години (среден пробег в км / процент автомобили с повреди)

1 Dacia Logan: 130 000 км, 40,6%
2 Renault Megane: 139 000 км, 38,3%
3 Daewoo Matiz: 81 000 км, 38%
4 Ford Ka: 89 000 км, 37,7%
5 VW Sharan: 173 000 км, 37,2%
6 Peugeot 206: 104 000 км, 36,1%
7 Nissan Qashqai: 126 000 км, 35,8%
8 Citroen C4: 122 000 км, 35,7%
9 Renault Kangoo: 132 000 км, 35,3 %
10 Citroen Berlingo: 137 000 км, 35,3 %


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 97 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гостилничаря

    57 19 Отговор
    За този от снимката съм съгласен....
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 ТАС

    158 30 Отговор
    Къде е "Сектанта" да се похвали пак с Дачия :))

    Коментиран от #7, #79

  • 4 Биоробот

    145 23 Отговор
    Дачията уверено печели класацията по всички показатели.
  • 5 Дфен

    43 62 Отговор
    Тук съм нищо общо няма в тази стъкмистика да сте прочели за дачия отзовава за..........
  • 6 Анти милиционер

    111 49 Отговор
    Тия класации ги правят в централата на BMW.
  • 7 Сектант

    129 104 Отговор

    До коментар #3 от "ТАС":

    Това е платена провокация за да си харчат немските кошници,сега ще излезе и немско изследване че бмв,мерцедес и ваг групата са най здравите коли,статия за наивници дето карат 15 годишни немски кошове,а зимата ми се молят в Пампорово да ги извлача до чистото, толкова х-ве и каени съм измъкнал че нямаш толкоз косми на главата.

    Коментиран от #15, #21, #86, #97

  • 8 сектант

    65 57 Отговор
    Дачия винаги на 1во място естествено!
  • 9 Радо

    118 64 Отговор
    Ако имам някога пак пари, ще си купя пак Дъстър от магазина, дизел, 4х4...в момента е на 156К км, текущо обслужване, преди 2 г. се прецака някаква ел.магнитна шайба и я оправиха, 2 биелетки смених наскоро....накладки и маслата са ясни, нищо друго....нека пишат каквито искат класации, аз истината я виждам вече 8-ма година.

    Коментиран от #145, #146

  • 10 Госта

    48 41 Отговор
    Е кво да очакваш от подобия на коли...нормално бре
  • 11 uraaaa

    54 27 Отговор
    Само Дачия - държим почти всички първи места !
  • 12 Бро

    46 47 Отговор
    Объркали са заглавието на статията! Трябва да е " TUV: Най-НАдеждните употребявани автомобили".
  • 13 Гост

    45 11 Отговор
    Тая снатия е платена, лично, от Сектанта😂😂😂 Най-накрая....😂😂😂
  • 14 гост

    107 28 Отговор
    Е как, немското е най-доброто. Тюв явно не прави разлика измежду изгоряла крушка и срината скоростна кутия. Как пък немските почти липсват в тази класация като се има предвид, че Дачия е голямо куче и най-много да разбие някой кормилен накрайник или да й откаже централното. Имам няколко познати с по над 100х.км на дачия логан и нямат едно оплакване от тези коли, само обслужват и карат, а тук ги изкарват най-зле, а това, че логан струва 9х.евро, а голф 30х.евро явно не им е решаващо и за тях това не е достатъчно като довод за по-евтини части. Когато тси двигателите се сриваха сами при палене на по 40х.км това пишеше ли го някъде извън немските форуми, които странно как не достигаха до широка аудитория? Сега като се палят бмв-та и аудита, ей така, паркирани, в движение, десетки случаи само за месец, май не сте го чули, защо ли? Ама една тесла да се запали и 6 месеца напред ще се одумва това.
  • 15 ТАС

    41 35 Отговор

    До коментар #7 от "Сектант":

    Какво очакваш от кола, чието име се превежда на български парцал или чистач.
    Duster - 1. парцал/бърсалка за прах
    2. човек, който бърше прах
    3. сито (за ръсене на захар и пр.), пулверизатор, пръскачка (за химикали и пр.)
  • 16 Чудомир

    65 9 Отговор
    Интересно защо няма ни БМВ ни Мерцедес и Ауди в класацията?... А и ни една японка няма! )) Френските Пежо/Рено/Дачия са превзели класацията......

    Коментиран от #49

  • 17 Гост

    59 46 Отговор
    Ех бай Ганьо, от 10 кладенеца ще извадиш вода, за да си хвалиш умрялата Дачия.
  • 18 Ганьо Балкански

    63 38 Отговор
    Класацията е на базата на какво??
    Едно е 20% аварии на 200 000 бр. автомобили в експлоатация и съвсем друго 20% на 1000бр.
    Освен това голяма част от автомобилите в класацията са служебни и се карат като такива. Защо никога не пишат за прехвалените немски кочини? Те нямат грам проблеми и не скъсват нервите на собствениците си със скъпи ремонти?!
    Всичко са приказки за наивници.
    Все пак аз съм доволен ,защото заради такива небивалици на вторичния пазар мога са си купя качествена и луксозна френска кола за малко пари ,която винаги слага в малкия си джоб немското автомобилостроене.
    Само френско и италианско .
  • 19 ссссс

    45 10 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Ежегодният TUV Report на независимата германска организация. Къде я видяхте тази независимост
  • 20 Анти милиционер

    62 12 Отговор
    Автобилда и ВАГ колко пъти ги хващаха в лъжа.... само олигогофрен може да вярва на немските швестъри.
  • 21 Хасан

    30 36 Отговор

    До коментар #7 от "Сектант":

    Таман от теб чаках коментар наркозависим виртуоз такъв . Най-евтиното Рено (сиреч Дачия) нема никакъв шанс да е здраво . Евтино и здраво няма такаеа комбина . Смени си дилъра за следващия път

    Коментиран от #26

  • 22 ar146ts

    27 9 Отговор
    От 2007г. карам АЛФА РОМЕО-146-бензин;159-бензин,защото ги няма в класациите за най-проблемни автомобили.

    Коментиран от #143

  • 23 Каракачанов

    30 9 Отговор
    Поредната голяма глупост написана тук.
  • 24 олио

    47 39 Отговор
    Един път се качих в немска кола и ме заболяха бъбреците. Втори път те бих се качил. Който си е свикнал на френска возия никога не минава отново на немско.

    Коментиран от #25, #34

  • 25 Не си прав

    25 18 Отговор

    До коментар #24 от "олио":

    Тея лагове от стедата на 90те ке са актуални. Аз дълги години карах е39 със 16ки. Като видя френска кола от годините и класа на е39 ми става смешно
  • 26 Сектант

    31 24 Отговор

    До коментар #21 от "Хасан":

    Дачия е много по добра от рено,първо се сглобяват в румъния а не от турските пишман заводи където работят за евро и половина на час,второ имат и някои но много съществени разлики в ходовата част която е по дуракоустойчива от турските ти рена,сеати и мерцедеси.

    Коментиран от #88, #123, #140, #144

  • 27 монтьор

    14 7 Отговор
    ХА ЧЕ ТОЙ ДОКЕРА ПО ДОБЪР ОТ КИАТА И СЕАТ
  • 28 Селянина с колелото

    8 42 Отговор
    Кой ви плати да сложите Дачия отпред ? боклук на боклуците е тая кола, колко и да лъжете народа, нови коли няма да се продават много, а Дачия понеже е най-евтина дай ся един стимул че е много здрава та всеки да си купи такава каруца. Егати пошлата статия!

    Коментиран от #30, #67

  • 29 бмв

    27 30 Отговор
    Къде е ония лудия с любимия му дъстър.Дачия си е най-големия боклук , но за това и си е най-евтина.Напълно нормално.Който ги хвали съвсем сее побъркал.Нашата фирма има служебни дъстъри.Ами тази кола си е наказание да се шофира или да се возиш в нея.Всичко е от най-евтини пластмаси.Да не говоря ,че единия на 10хил км двигателя му здаде багажа , а другия изкара около 40 хил.Е да евтина кола ама.... да не може да изкара 150 хил си е пълен смях.
  • 30 Гост

    33 7 Отговор

    До коментар #28 от "Селянина с колелото":

    Я пак прочети статията. Дачия е на първо място, но за най-трошлива кола.
  • 31 Шах с пешката

    17 14 Отговор
    Колкото модела Дачия има всичките са в топ 10 "скапаняци" ха ха ха Това върна в 1-ви клас троловете, като Сектанта пуснати от фирмата по форуми и сайтове да драскат "рекламки" ;)) Сектанте язък ти за "труда", но истината и фактите са такива, все пак дано ти платят хонорарите , че бая труд хвърли !
  • 32 fjj

    57 5 Отговор
    При пет годишните сложили Пежо 206, което не се произвежда от 2010г. Чак толкова можем да смятаме.

    Коментиран от #38

  • 33 бобб

    41 13 Отговор
    обичам 25 годишна дизелова немска класика, да ми пуши отзазе, така на талази!
  • 34 гост

    29 17 Отговор

    До коментар #24 от "олио":

    И аз съм така, повече на менско няма да се върна: шумно, друсащо, какво като и колите след 95та са отвратително скъпи за ремонти и обслужване. Френското си вози приятно, нямаш умора след часове каране, а при немското след час не можех да си намеря място как да изкарам остатъка от пътя. Всички познати разборащи малко от малко от коли преминаха през немското и само един остана на стар голф от 93та, всички други са или с френско, италианско, японско, но не и немско. Немското е останало за избиване на комплекси.
  • 35 BMW

    17 46 Отговор
    БМВ е36 318-ска на газ е най-здравата и комфортна кола.
    Който е карал такъв автомобил, може да потвърди перфектните му качества, комфорт и сигурност!!

    Коментиран от #110

  • 36 Ебльо

    40 25 Отговор
    Това Е39 какво е ? Яде ли се? Пие ли се? Вредно ли е?
    Мен пък ми става смешно като видя въртоците на парното и бутоните по таблото на немските " коли" от 90- те и дървения им интериор.. Все едно виждам въртоци от стар бойлер и бутони от маслен радиатор. Да не говорим за гъзарията да караш БМВ със ръчки за сваляне на предните джамове от 90- те .Времена в които френските вече почти масово бяха с 4- ел.стъкла. Но друго си е да си гъзар.

    Коментиран от #37

  • 37 BMW

    8 24 Отговор

    До коментар #36 от "Ебльо":

    е36 е номер едно. По-новите дараци не ми ги фали.

    Коментиран от #117

  • 38 Random

    7 13 Отговор

    До коментар #32 от "fjj":

    До 2012 се е произвеждало, 2013 е имало 206+, не са толкова далече

    Коментиран от #81

  • 39 Дачия Дизастър

    18 13 Отговор
    Ейййй уби ги Дачията.Обра всички точки за всичките си модели хахахахах ебаха им мамата германците ох немога стомаха.ме заболя ахаххаха
  • 40 bmw

    9 29 Отговор
    Бастунко щом незнаеш какво е е36 ,изобщо не пиши в каквато и да е тема за коли.Даже най-добре вземи се гръмни,защото явно си и безмозъчен.
  • 41 пипер

    19 17 Отговор
    Който няма пари си купува Дачия!Кво поече да говорим.

    Коментиран от #42

  • 42 Алди

    27 7 Отговор

    До коментар #41 от "пипер":

    А който има пари ама му липсва акъл какво си купува?
  • 43 452

    3 16 Отговор
    няма ли тойота статията е поръчкова.
  • 44 иж. Узунов

    15 21 Отговор
    Здравейте,
    На кратко и ясно.
    Dacia -и колкото да не ви се вярва момчета тази марка винаги е била номер 1.А най лошата новина за вас е вече е ненадминат с новите модели ...просто няма място за спор това е Колата!!!

    Коментиран от #45

  • 45 Гост

    22 11 Отговор

    До коментар #44 от "иж. Узунов":

    Хайде поредния неграмотник, който не може да асимилира две изречения! Да, Дачия е номер 1 в класация на НАЙ-ПРОБЛЕМНИ АВТОМОБИЛИ! Не е за вярване колко неграмотни хора има и на всичкото отгоре тръгват да обясняват, че Дачия била най-надеждната! Пък оня коментар 39, направо е трагичен!!!

    Коментиран от #64, #139

  • 46 Путкин

    9 33 Отговор
    Цял свят знае, че Дачия, Рено-като лайно и Опел са най скапаните коли на земята!
  • 47 Хотелиер

    21 13 Отговор
    Ми имам хотел на Пампорово и никога не съм виждал Дачия да дърпа каквато и да е кола, нито зиме, нито лете, то и като цяло няма Дачийки, чат пат мине някоя служебна. Туристите на Пампорово, имат пари и карат хубави коли не Дачия, някои закъсват, но това е или от неопитност на шофьора или лоши гуми, но не, че са лоши марки коли.
  • 48 Истината

    36 11 Отговор
    Трошливите немски Примиъм коли къде са? В САЩ Мерцедес, БМВ и Ауди са на челните места по ненадежност. Цената им толкова се сгромолясва, че след 7-8 години автомобили, които са били по над $100,000 се продават за по 7-8 хиляди долара. Толкова върви и една Хонда, която е стувала като нова $35,000. Вие смятайте обезценката. Аз карах немска кола в САЩ и на 5-та години я махнах защото електрониката започна да прави проблеми. Като нови са добри, но малко като остареят- каца без дъно.

    Коментиран от #65

  • 49 Тигър

    8 12 Отговор

    До коментар #16 от "Чудомир":

    Най здрави са сузуки
  • 50 Alex

    27 8 Отговор
    Ако разделите озминатите километри на изхарчените пари, ще видите, че Логан и Сандеро са най-добрата инвестиция, особено за работна кола. Който държи на лукс и престиж, не гледа в тази класация
  • 51 Иван

    23 13 Отговор
    1.5 дци е един от най-надеждните, безаварийни и лесноремонтни, семпли двигатели

    Коментиран от #119

  • 52 GBF

    35 11 Отговор
    Шест служебни дачии-на по250-300хиляди.Пикап логан1.4бензин-440 000км.Всичко се кара идиотски.Нито един сериозен проблем,освен накладки,дискове и естествено ходова част от време на време.Пиша от личен опит.Колкото до статията F... OFF.
  • 53 1234567890

    20 0 Отговор
    Първо пише се TÜV (Не TUV). Второ не е ежегоден а на две години. Малко се информирайте преди да пишете статии.
  • 54 Радо Калинов

    36 11 Отговор
    Служебен логан на 155967 км. 2012, фейслифта на предишното поколение, не спира, товари се, разнася ни по обекти - черни пътища... Та, лагер на главина, втора биалетка скоро, че нещо похлопва отпред в ляво и... Консумативи! Толкоз, които иска да вярва, които иска да си чеше езика... П.П. Във фирмата са няколко, включително три от 2007, всички вървят, всички са 1.5 dci, няма досега някоя с отишли скорости, двигател, турбина или нещо такова. Лека вечер на всички.
  • 55 PlimP

    20 8 Отговор
    тая статия ми се вижда малко дъртичка, пежо 206 на 4,5 години няма, а и моделът е правен от 98-а до 2012-а, ако тва е НЕсполучлив модел здраве му кажи
  • 56 QUADRIFOGLIO

    40 4 Отговор
    Не знам колко биха могли да са "независими" подобни организации, но монетата има две страни. Примерно два автомобила, Fiat който влиза в сервиза 3 пъти за дреболии, като тампони и Ауди, което влиза 1 път, но за сериозен ремонт от сорта на скоростна кутия. Аз лично предпочитам да правя ходова на Фиат за жълти стотинки, отколкото скорости на Ауди, с цена която ти реже главата от кръста.
  • 57 Mpowered

    8 42 Отговор
    Коли за бедни не ми хвалете! Истината е в БМВ или Порше.КАЗАХ !
  • 58 Hmмммммм

    39 6 Отговор
    Тия не мога да ги коментирам. но скъпото ми BMW от магазина като му изтече гаранцията веднага се скапа скоростната кутия ( поискаха ми 5000 лева) и куп други неща . Според мен всички коли са вече са направени така, че да наливаш постоянно пари в тях . И това не е случайно, а нарочно .
  • 59 Никой

    21 21 Отговор
    Дачия най големия боклук нямаше 100к километра всичко лопаше,същото важи и за рено!
  • 60 Никой

    17 22 Отговор
    Дачия най големия боклук нямаше 100к километра всичко лопаше,същото важи и за рено!

    Коментиран от #129

  • 61 Отвън

    23 8 Отговор
    Тези германски "класации" няма нужда да ги четеш - егати наглеците!!!
  • 62 666

    16 9 Отговор
    има заговор срещу Dacia
  • 63 Ооо не

    41 11 Отговор
    Ей грамотнико , я по-полека. Тук говорим за коли намиращи се в различни ценови класове. Трябва да си много прост да сравняваш кола като Дачия ,която нова струва 10 000€ и такава ( немска , примерно BMW или VW) чиято цена нова е 45 000€. Посочи ми немска кола от същия ценови клас на Дачия , която да е по - надеждна ?! Отворко!?
    Дачия никога не е била и няма да бъде номер едно като екстри , лукс , и престиж , но на фона на парите ,които даваш за нея е много повече от немските кенефи ,които лежат отдавна на стари лаври и не са еталон за качество. Само за справка да ти кажа , че електронните модули в една Е класа които дефектират струват повече от една нова Дачия и чакат някой като теб да ги подмени срещу една торба пари и после да пише глупости по форумите как немското е номер 1. Карай си старата линузинка и си вържи гащите с една карта за градския транспорт а пък остави на неграмотниците да си карат Дачиите.

    Коментиран от #66

  • 64 Ооо не

    23 10 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    Ей грамотнико , я по-полека. Тук говорим за коли намиращи се в различни ценови класове. Трябва да си много прост да сравняваш кола като Дачия ,която нова струва 10 000€ и такава ( немска , примерно BMW или VW) чиято цена нова е 45 000€. Посочи ми немска кола от същия ценови клас на Дачия , която да е по - надеждна ?! Отворко!?
    Дачия никога не е била и няма да бъде номер едно като екстри , лукс , и престиж , но на фона на парите ,които даваш за нея е много повече от немските кенефи ,които лежат отдавна на стари лаври и не са еталон за качество. Само за справка да ти кажа , че електронните модули в една Е класа които дефектират струват повече от една нова Дачия и чакат някой като теб да ги подмени срещу една торба пари и после да пише глупости по форумите как немското е номер 1. Карай си старата линузинка и си вържи гащите с една карта за градския транспорт а пък остави на неграмотниците да си карат Дачиите.

    Коментиран от #73

  • 65 Random

    4 19 Отговор

    До коментар #48 от "Истината":

    За американския пазар се сглобяват в сащ или мексико, не са немски.И пак са по-добре от каквото и да е хамериканско.
  • 66 666

    16 10 Отговор

    До коментар #63 от "Ооо не":

    и аз това искам да кажа,последното ми каране на BMW 2.5 tds беше 2004,а колата беше от 2000г,голям зор беше с пустата глава,ушким здрава и се крива,оттогава само HONDA CRX или Дачия:)
  • 67 Поне

    7 0 Отговор

    До коментар #28 от "Селянина с колелото":

    чети, троле. Или имаш умствен дефект.
  • 68 Ачко

    3 9 Отговор
    Най-надеждната кола е БМВ е46 бензин 2.2 170 коня!Похапва масълце и без медец, ама е здрава като чук!

    Коментиран от #70

  • 69 Без аналог!!!

    15 4 Отговор
    Интересно че един и същи тип класации в Германия и Великобритания са с коренно различни резултати . Като добавим и че в класацията фигурира и Пежо 206на 4-5 години (!???) , а в Британия 207 е лидер по надежност , може да си направите изводи.
  • 70 BMW

    5 4 Отговор

    До коментар #68 от "Ачко":

    Глупости, е36 1.8 го бие по всички показатели. Дори и по похапването на масло, но това също е плюс- смазват се клапаните на дигатела.

    Коментиран от #72

  • 71 Шишо

    6 2 Отговор
    Добре ,че ВАЗ не участва. Щеше да обере лаврите :)
  • 72 Шишо

    7 1 Отговор

    До коментар #70 от "BMW":

    Клапаните в цилиндрите ли са ? :)
  • 73 Гост

    10 22 Отговор

    До коментар #64 от "Ооо не":

    Въх, не думай. Ама ти си бил голям гений - я им обясни на хората как ако те остави кола на пътя няма проблем, защото тя е само 10 000 евро. И не знам какво си пил, за да си измисляш глупости, че съм имал немска кола и ги хваля по форумите? Тук всички неграмотни бакшиши и зидаро-куфражисти се надпреварвате да хвалите тъпата Дачия, защото това са ви купили за служебна кола. Аз за 10 000 евро ще си купя 10 годишен СУВ с двойно повече мощност, екстри и системи за безопасност, отколкото новата Дачия с 115 к.с. без автоматик с 4х4. Ама бай Ганьо си мисли, че е много велик и е важно да кара нова кола, нищо че е пълна гробница!

    Коментиран от #76, #122

  • 74 Шаран БГ

    6 5 Отговор
    Само за половин век нещата се промениха коренно. В миналото бе нужно да си и малко или много "мастор", да можеш да я оправиш пущината, че да тръгне и да върви. Днес вече почти никой не наднича дори под капака на двигателя. Някой го търсят отпред - пък той бил отзад. Чудно кой , как и защо го е преместил ?? Като имаш машина, шевна, мотокултиватор или автомобил -трябва да се грижиш за нея . И напълно важи приказката, че лоша кола няма- има лоши стопани ! Безспорно има такива коли, които при еднакви грижи и старание да ги имаш, едни се скапват по-бързо, други по-бавно. Тези стъкмистики са ни ясни..... Има и такава английска приказка : "Не съм богат, че да купувам евтино" Обикновено по-скъпата вещ
    предполага и по-добро качество ! Много хора си купиха "дъстър"-и. И отзивите са различни. Както и за "Логан" ите. Когато искаш да похвалиш нещо без да го споменаваш - очерняш наоколо всичко подобно !
  • 75 Ицо

    10 8 Отговор
    Тези тъпи немци,а къде е Тойота, Тойота винаги е била начело по надежност,тя си остава най - здрава та кола разберете го стига с тези немски и френски боклуци, японското е най-добро.

    Коментиран от #78

  • 76 Ганьо Балкански

    19 5 Отговор

    До коментар #73 от "Гост":

    Ганьото си ти и такива като тебе. Живееш на квартирка , ядеш постен боб и плащаш кредит за 10 годишен курник та 500 000км . Естествено нормалните хора , които остават и тези, които наистина имат финансова възможност предпочитат да карат нови коли без значение от марката и да си живеят в собствено жилище. А Вие лапате мухите и си мислите колко сте велики с дъртите курници.
    Прост народ , слаба държава.
    Европееца отдавна го е измислил.

    Коментиран от #80

  • 77 Ивайло

    2 6 Отговор
    Само Шкода
  • 78 433

    4 0 Отговор

    До коментар #75 от "Ицо":

    В статията говорят за най-ненадеждите автомобили.
  • 79 545

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "ТАС":

    Щях да питам същото 😁
  • 80 Гост

    9 15 Отговор

    До коментар #76 от "Ганьо Балкански":

    Живея на квартира и ям боб?????????????????? Да не си сбъркал хапчетата? Жал ми е за теб, че не осъзнаваш колко си смешен, мислейки си, че най-важното нещо в живота е да пръднеш пръв в някаква ламарина. Предпочитам да си давам парите за друго, а в моя дърт курник, семейството ми е в пъти по-защитено от жалката ти нова Дачия, комлексарченце!

    Коментиран от #82

  • 81 Hdvv

    5 2 Отговор

    До коментар #38 от "Random":

    206+ е съвсем различен модел

    Коментиран от #137

  • 82 Дфен

    3 5 Отговор

    До коментар #80 от "Гост":

    Карай си собароту и го заклучвай като на филмчето на Мистър Бийн детското с катинарче че мечките го отварят само с поглед и по натам ти е ясно ако не се върни назад няколко дена.

    Коментиран от #85

  • 83 Яааа

    2 5 Отговор
    Моята маздичка никъде я няма
  • 84 Алфа Ромео

    4 2 Отговор
    Има Фиат, изненада!
  • 85 Гост

    8 2 Отговор

    До коментар #82 от "Дфен":

    СОбарО, заклУчвай, върнИ - абе ти си трагично неграмотен бакшиш!

    Коментиран от #87

  • 86 Отворко

    4 3 Отговор

    До коментар #7 от "Сектант":

    Измъкнал си ми дедовия.
  • 87 Дфен

    6 3 Отговор

    До коментар #85 от "Гост":

    Телефона ми е японски не е в мен грешката.
  • 88 Мюмюн

    6 1 Отговор

    До коментар #26 от "Сектант":

    Секта питай го тоя Хасан как аз му пренавих резбата и калко нахакан стана след това.
  • 89 Devil666

    2 14 Отговор
    VW Variant 5,5 Passat 2,8...30V 193 к.с. Автоматик ! 4 motion ! Няма какво повече да се каже...
  • 90 japan

    7 3 Отговор
    няма японки...понеже са най-здрави,,,
  • 91 bmw

    6 11 Отговор
    Какво значение има дали ти е 10 , 20 , 30 годишна колата.То дори 30 годишно бмв е по-добре от нова дачия.Какво като е нова , те дори сега ги правят от още по-евтини материали.А от на дачия материалите по-евтини няма.Попитай всеки който работи в тази индустрия и ще ти кажат.
  • 92 опа

    3 7 Отговор
    никакви изненади , всичко е отдавна ясно. големия победител- дачия..и рено, което пак е дачия. интерестното е,че кашкая когато стане на годинки сдава изведнъж багажа. това е и моето наблюдение от 2 мои къседи и 1 колега със кашкай 1. уж беше много Убав и ги хвалеха до скоро, сега и тримата реват. също се вижда и слабите места за КИА .. явно не са абонирани в ТЮФ, но в американската класация са номер 1 пред порше , лексус и хонда ;)) инвестират в реклама в Америка
  • 93 Чаушеско

    3 6 Отговор
    Дъстъра кърти, няма го в класацията! :)
  • 94 kyky

    5 12 Отговор
    затова НИКОЙ НЯМА РЕСПЕКТ към родната милиция... щото вече карят дачия. то няма такава подигравка. дори в Румъния ченгетата от 20 години не ги унижават с дачия

    Коментиран от #96

  • 95 Като гост

    6 11 Отговор
    На един приятел детето го е срам да го кара баща му с дачията на училище. Ходи с автобус. И децата знаят за какво става въпрос.
  • 96 Алфа Ромео

    4 4 Отговор

    До коментар #94 от "kyky":

    Къде пък видя полицейска Дачия в БГ!?

    Коментиран от #114

  • 97 Офчия

    4 5 Отговор

    До коментар #7 от "Сектант":

    Какво си измъкнал, бе шушляк? Играчки от Зрънчо ли? И с какво точно си измъкнал БМВ и Порше? Със силата на мисълта? Палячо!
  • 98 Да да

    17 3 Отговор
    До сега не съю карал кола която да не се чупи! Гледам обаче шофьорите на БМВ и Мерцедес се хвалят че нищо не се чупи. Абе само малко за кардан, за биалетки, за двигател, некви умрели тампони по 200 лв. парчето, много рядко борд компютър(на 3-4 години максимум, ако се кара) Ама тва всичко е консумативи. Купетата не ги сменят. Да добавим и факта, че карат внимателно и на спящите полицая пренасят колата на ръце и можем спокойно да ги обявим за най-здравите. Колко Дичии спят в гараж? Не че ги защитавам, но няма как една кола да я галиш всеки ден и друга да я юркаш като катър и после да сравняваш коя е по-запазена!
  • 99 qwerty

    4 4 Отговор
    дачията е по зле и от гадните шевролети. но аз днам за една още по трошлива нова каруца. фЯт типо мейд ин търки. наследника на легендарния тофаш
  • 100 FDDFSdf

    9 2 Отговор
    Че всичко в статията е ала-бала е ясно само не ми е ясно как за 10-11 годишна кола най-високите километри са 170к, което е по 17к км на година за Германия - това някой вярва ли го? В БГ нормалното е 15-20к на година и то без да се кара кой знае колко.
    За Дачия лошо не мога да кажа въпреки че в статията я дават най-чуплива и ненадеждна - за 6 години на служебна Логан МCV навъртях 200к км с най-сериозния ремонт беше компресор на климатика на 5 година, всичко друго консумативи и не ме е оставила на път (което е най-важното).
  • 101 тралала

    7 6 Отговор
    Германците пуснаха дачия на пазара си за да не бъдат фолксвагените на дъното на тая класация
  • 102 къде са

    2 4 Отговор
    колкото и да гледам и петте класации японка не намерих. ... кашкай е рено правено в Англия.. само емблемката е японска .
  • 103 уйо

    8 5 Отговор
    е то голям кеф да си купиш дачия за 20.000 лева...и след 4- 5 години ходене по мъките да я шитнеш за 3 бона. не говоря за 20год бракувани премиуми , но за тея пари човек може да влезе в отлична колица среден клас на 2,3 годинки.. тъкмо след голямата обезценка

    Коментиран от #108

  • 104 Фернандо Алонсо

    10 4 Отговор
    Страшни коментари! Не мога да повярвам, как 80 % от българите си мислят, че знаят нещо, а реално не знаят почти нищо и трудно си пишат трите имена правилно. Коментират някакви класации, без да са наясно, какво представлява този прословут немски преглед TUV. Тук сериозна критика търпи и този преписвач, наричащ себе си журналист. След като си журналист опитай да поднесеш цялата информация на хората, ама по -лесно е да преведем нещо от някой сайт и готово. Без мисъл, без нищо, само едно заглавие. До всички коментиращи, моля напишете в "търсачката" си: Какво представлява технически преглед TUV? Има написано на български, доста подробно. След това се напънете и помислете, кой реално купува нови автомобили, особено Дачия, Рено Канго, Шевролет , Фиат и другите изброени. Дали са повече служебни?!? Накрая обединете двата отговора: какво представлява TUV и кой купува тези евтини модели автомобили. В този ред на мисли бих искал да кажа, че най-вероятно ако сравняваме Дачия Сандеро с Поло или Мини, Поло и Мини ще са очевадния избор, но те ще са два или три пъти по-скъпи. Като следва да се помисли и върху други два много съществени фактора, а именно : Ограниченията за стари коли в Германия и по-важният поддръжката. При покупка на нов автомобил имаш абсолютно точно предвидими разходи в следващите 5(пет) години, докато при стария автомобил, особено пък разните му "премиуми" е абсолютна лотария, обикновено с предизвестен край, защпто автомобилн
  • 105 Фернандо Алонсо

    22 7 Отговор
    Всеки би трябвало да си купува автомобилът, според нуждите му. В по-голямата част от Европа, особено там където живеят нормалните хора, няма голямо значение за самочувствието на хората, дали карат Дачия Шкода или Фолксваген. Тук обаче е нещо страшно, той живее в панелка без асансьор с хлебарки, обаче отпред Ауди на 14 години, много запазено и коментира какъв балък си, за да дадеш 30 к за нова Дачия или Шкода. Той би си купил 5 годишно Ауди за тия пари, ама не му идва на акъла, че ако се счупи нещо, ще стане недвижима собственост. Да, съгласен съм, че в България все още е евтино да притежаваш автомобил, особено стар, защото данъците и застраховките са ниски, изискванията при ГТП са никакви, паркират и се движат навсякъде безплатно и все още е пълно с квартални майстори, които работят евтино, плюс всевъзможни магазинчета за авточасти и морги, нещо което в Германия не е точно така. От тази гледна точка разбирам хората, които си купуват автомобили за 2000- 6000 лева, вместо нови такива, но тези които си купуват премиум на 10 години за 15 000 или повече пари, за мен или не могат да си правят сметката, или са комплексирани и искат чрез автомобила, да избият тези комплекси.
  • 106 Ицо

    6 3 Отговор
    Абе къв е тоя тuv,от коя година ,защото пежо 206 на по 4-5 години няма.модела е на 20 години и горница,ако не бройм измисленото 206 + от 2011....разбирачи.
  • 107 Ники

    10 3 Отговор
    Шест години,карам Логан 1.6 MPI 400000 хил.км никакъв проблем.Благодаря!!!
  • 108 ееее

    8 7 Отговор

    До коментар #103 от "уйо":

    фернандо алонсо ме убеди че по убаво от дачия с найлоните няма. вариант 1: давам 20 бона за примерно мазда 3 2017г на ~30.000км и карам кола. след 5год я продавам за 10 бона . вариант 2: давам 20 бона за чисто нова дачия ...и карам ...дачия - най грозната скърцаща кола. ок, дори гаранцията да покрие всички ремонти, след 5 години самоунижение я продавам за макс 5 бона щото никой няма да ми даде повече.

    Коментиран от #113

  • 109 автомонтьор

    1 4 Отговор
    дачия е намбър уан! затова Румънците фалираха ТОФАШ за да може да са сами на върха
  • 110 Ицо

    4 1 Отговор

    До коментар #35 от "BMW":

    Тея мъртъвци само по селата ги карат.това не е могло да откъсне и като ново...и къв комфорт в 3та серия?масларки.
  • 111 vasik atanasova

    1 5 Отговор
    ЗА ТОВА СИ КАРАЙТЕ ПРЕМИУМИТЕ
    А НЕ ДАЧИИ
  • 112 Енженеро

    2 7 Отговор
    Колко простотия има на света. Wv са най здрави. Много километри малко проценти. Тъпа ци колкото щеш.
  • 113 Фернандо Алонсо

    7 3 Отговор

    До коментар #108 от "ееее":

    Да и един мармот завива шоколад...1. Мазда 3 под 30 000 км. освен да е била на някакъв оперативен лизинг или зверски ударена, няма друг шанс, но сега погледнах цените в мобиле и те започват от 25 000, там където са най-скъпите нови Сандеро Степуей и Логан. Освен това, ако не знаеш, кои са най- ръждивите коли в света, моля ограмоти се, от Мазда по-ръждясваща кола няма! Така, че не е сигурно за колко ще я продадеш и както ти казах, нямаш сигурност от гледна точка на разходите за ремонти и експлоатация. Отделно е ясно, че много от нас се самоопределят с това каква кола карат. Моля те, намери ми Дачия на 5 години, за 5 хиляди лева, която да не е такси и да е под 150 000 км. Ще ги купя всичките до една! Никого в нищо не искам да убеждавам, споделям мое мнение и се радвам изключително много, че повечето хора в България обичат да купуват втора,трета, четвърта, пета употреба, защото имаме в семейството автокъща и повярвай, че е печеливш бизнес. Цените на колите в цяла Европа са ясни, в България обаче пазара се изродява, защото 95 % процента от автомобилите са с компрометиран километраж и замаскарини дефекти и удари. Да, много от автомобилите се ремонтират, след като дойдат, защото както вече казах, все още тук цената на авто-ремонтните услуги е ниска, но това не означава, че километрите са реални.
  • 114 Тисъна

    0 1 Отговор

    До коментар #96 от "Алфа Ромео":

    ТОЛ-овете са с Дачи и...
  • 115 Георги Михайлов

    3 4 Отговор
    Защо ли няма японски машини като тойота :)))))))
  • 116 Жоро

    4 9 Отговор
    Какъв балък трябва да си , че да си купиш нова дачия.Разбирам да не ти се дават пари , и да не ти пука каква кола караш , там да ти върши работа и да не ти бърка в джоба,но да я вземеш на няколко години за 500-1000лв примерно , не нова.
  • 117 BMW M4

    1 1 Отговор

    До коментар #37 от "BMW":

    Прав си
  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Е да

    3 2 Отговор

    До коментар #51 от "Иван":

    Ти "автомобил" с въпросния двигател притежавал ли си. Перфектен е като нов. След петата година по него почва да се чупи ВСИЧКО което може да се счупи.
  • 120 ЧНГ

    22 2 Отговор
    Повечето, които пишат и плюят Дачиите ( и други по непретенциозни марки) са комплексираните собственици на 10+ годишни" премиум автомобили" , които не са постигнали нищо в живота си. Единствено са успяли да си вземат на кредит авто- боклук ,който в Европа вече всеки нормален ще подмине и няма да го вземе дори и да му го подаряват. Но тук си голямата работа , караш и не признаваш никой на пътя с твоя
    " премиум" ,не пазиш дистанция зад нормално движещите се , не даваш и мигачи , защото навсякъде си с предимство и всеки е длъжен да те / се пази. И какво от това като живота ти е празен също като главата??

    Има и хора , които карат премиум автомобили, но са постигнали нещо в живота си и могат да си го позволят , те не смятат ,че скъпия автомобил е нещо велико и не го изтъкват по форуми и т.н.т. защото го приемат за даденост. Във всеки един момент могат да си позволят да карат нова луксозна кола . Когато приемаш нещо за даденост, не се хвалиш навсякъде с него , не се изтъкваш и не плюеш другите, които не могат да си го позволят. За успелия човек да си купиш луксозна кола е като да си вземеш домати от пазара , позволяваш си го и не се замисляш.
    Виж при комплексара обаче това е велико постижение с което всеки се съобразява.
  • 121 касапина

    6 3 Отговор
    Няма некачествени автомобили made in japan защо ли е така?
  • 122 мдам

    2 3 Отговор

    До коментар #73 от "Гост":

    Дай ми го този 10 годишен сув на каране средно по 4500 км на месец да видим колко време ще изкара преди да започне да се разпада.

    Коментиран от #126

  • 123 666

    6 3 Отговор

    До коментар #26 от "Сектант":

    За това ли тук в градовете близо до Родопите където може да стигне до - 20 зимата всички карат немски коли на вместо румънските боклуци?
  • 124 Фернандо Алонсо

    5 4 Отговор

    До коментар #118 от "123":

    Да, прав си, че всеки кара, каквото си поиска. Точно там е проблемът, до народо-психологията. В България няма гражданско общество, защото всеки си мисли, че знае всичко, не случайно Хитър Петър е герой. Масово българинът не обича да се къпе. Българинът позволява да го крадат, да му вземат парите за лични осигуровки, като данъци, позволява местните данъци да ги източват, позволява да има 5500 кмета и 280 общини и общо над 450 000 публична администрация, позволява да лекува солидарно ромите, вместо да се смени тази идиотска здравна система, българинът си реже катализатора и не му пука, българинът обича "тънката лайсна", но протестира срещу цената на горивото и тока, а не срещу системата за електроразпределение, срещу отвратителната съдебна система, срещу "хотелската"образователна система с делегирани бюджети. Това имах предвид като казах панделка с хлебаркии алтернативата не е къща на село, а къща в тих квартал с морска/горска панорама на 2-6 км от центъра на града.
  • 125 Додо конспирация

    5 0 Отговор
    Информацията която е дадена от TUV е за ниския до среден клас автомобили. Те са и най-продаваните. Ако усредни процентите на бройките автомобили с този на високия клас, показаните данни ще изглеждат по друг начин.
    От друга страна Дачиите безспорно печелят за най-ниските цени-екстри и издръжливост.
  • 126 Гост

    4 6 Отговор

    До коментар #122 от "мдам":

    Кой нормален човек вози семейството си по 50 000 км на година? Аман от бакшиши, които си мислят, че всички живеем в колите си и въртим по 200 км всеки ден.

    Коментиран от #132, #136, #151

  • 127 Грую

    3 0 Отговор
    Ама защо няма за над 20 годишни?
  • 128 Мунчо

    4 2 Отговор
    Германците не са това което бяха, а са придобили манталитета на чалмите, които приеха, затова е нормално да почнат да лъжат като тях.

    Както се казва: като се изпедерасти нацията, си вкарват тъпкачи, а те на свой ред им набиват манталитета си.
  • 129 Мунчо

    1 0 Отговор

    До коментар #60 от "Никой":

    А проверили си в главата нещо да не се е разхлабило, или направо да липсва!?
  • 130 Азе

    4 5 Отговор
    Няма нужда от подобни класации, за да видиш защо Дачия е толкова евтина.
    Пестени е от всякъде, някои от моделите се правят в Африка, сигурността им е под всякаква критика- справка EuroNCAP.
    Тествайте и ще се убедите що за кола е Дачията.
  • 131 Хайл

    3 2 Отговор
    Да вярваш на тюв и дойче веле е все едно да вярваш в дядо мраз-на всички носил подаръци а никой не го виждал...кой се връзва на тези измамници
  • 132 ддд

    2 3 Отговор

    До коментар #126 от "Гост":

    Който пътува по 180 км всеки ден до работа и обратно.. И да това разтояние го вземам се взема за около 45 мин.

    Коментиран от #134

  • 133 Радослав Славчев

    1 1 Отговор
    най новото 206 е набор на Радослав Славчев РЕДАКТОРА тази статия е от пра Дядо МУ това са ретро СТАТИЙ наи добре е да си кара Каруцата
  • 134 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #132 от "ддд":

    Ако искаш карай и по 1 000 км на ден, но никой нормален човек не кара по 200 км всеки ден със семейството си. Дори и до работа в София и обратно ни нормалните хора въртят 30-на км на ден.
  • 135 Компетентенкомпоненткомпозиракоментар

    2 0 Отговор
    Жена и кола, на слука бате. Кво толко се тръшкате не ви разбирам?
  • 136 Хайл

    0 1 Отговор

    До коментар #126 от "Гост":

    Аз пътувам по 200 км до работата и после обратно.ти си дръж твоята в гаража,ако имаш кола изобщо защото си мечтател за тесла.ако искаш има един приус за 500 € със сдухана батерия

    Коментиран от #138

  • 137 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #81 от "Hdvv":

    206+ е абсолютно същия модел с друга предница.

    Коментиран от #154

  • 138 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #136 от "Хайл":

    Нещо ме бъркаш. Нито ме вълнува Тесла, нито нормалните хора у нас карат по 400 км дневно, за да ходят на работа. Да прекарвам живота си по пътищата и в кола, е най-глупавото нещо.
  • 139 иж.Узунов

    0 2 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    Истината винаги боли !Хахаха

    Коментиран от #142

  • 140 0000

    6 3 Отговор

    До коментар #26 от "Сектант":

    Ай чезвай ве.трябва ли постоянно да ти четем тъпотиите за румънските цигулки
  • 141 Алфа Ромео

    8 1 Отговор
    Бакшиште ги карат Дачиите това е най-вярната класация, може да се повреди нещо дребно но нищо сериозно и всичко е по 5 лева. Колата е недоялана каручка но е издържлива и със евтина поддръжка спор няма, това е истината.
  • 142 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #139 от "иж.Узунов":

    Коя истина, че не може да четеш ли или че не може да асимилираш прочетеното как Дачия е най-трошлива?
  • 143 159

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "ar146ts":

    Щото не са проблемни ама, за до го установиш трябва някак да се измъкнеш от "статуквото"! Това е същото 'що все си избират Баце и подобни.
  • 144 159

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Сектант":

    В Румъния - Дъстър и Логан. Докер и Лоджи - Мароко! Гара разпределителна - Констанца. Ако влезеш в пристанището на Аджиджа ум' щи зайде що хиляди дачии чакат... Влака предимно!
  • 145 ники

    2 9 Отговор

    До коментар #9 от "Радо":

    ти сериозно ли се радваш на този бастър няма по неудобен джип ако въобще може да се нарече автомобил чесно казано по добре втора ръка раф 4 но всеки сам решава колко прозст да е нали колега има и мазохисти заблудени като теб

    Коментиран от #147

  • 146 генчо

    0 2 Отговор

    До коментар #9 от "Радо":

    ти прост ли си или малоумен извинявай че така ти говоря но в мойте очи си такъв
  • 147 Боби

    6 2 Отговор

    До коментар #145 от "ники":

    Точно скорошно возене в РАВ4 (нов внос) ме убеди, че след нисана ще си взема НОВА достъпна кола, и тя ще е Дачия.
  • 148 Галин

    3 0 Отговор
    Имаме три Шкода Фабия 2 всички бензин 1.4.
    Минати над 120000км и нито една повреда. Всички консумативи се сменят на време и само най добро качество части, когато дойде време за смяна както го е дал производителя.
    И едно Сандеро , за в момента на 90000 и то да си призная не се е чупило...
  • 149 Опел

    0 5 Отговор
    Всички знаят, че Опел е една от най-коравите марки...
  • 150 Мартин

    2 2 Отговор
    Странна класация, Пежо 206 от 1998 година явно все още се продава в Германия, не само това ама и се купува. Форк Ка, Даево, ФВ Фокс.. Тая статия да не е от преди 15 години?
  • 151 50000 на година

    1 1 Отговор

    До коментар #126 от "Гост":

    Ако караш по 2 км на ден, няма значение дали колата е чуплива. за година ще минеш около 700 км. Има значение за тези дето си карат колите дали е надеждна и колко са цените на частите и ремонтите.
  • 152 Али Баба

    2 0 Отговор
    Лично аз и мойте 40-те разбойника си купихме по един кон + каруца и нямаме проблеми докато пукне коня.... А после го изяждаме на луканки. ;)
  • 153 Баба Ванга

    2 0 Отговор
    Трабанта ке биде най-яката кола... :)
  • 154 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 155 Равносметка

    1 1 Отговор
    Равносметката след 154 коментара:
    Каралите Дачия като лична или служебна, почти на 100% са доволни от колите на марката, най-вече като надеждност, което е важно за кола която се кара много.
    Мнението, мечтите и фантазиите на останалите реално е без значение.
  • 156 Димитър

    1 0 Отговор
    Кой плати за реклама на Дачия, да си признае веднага?! :-)