Last news in Fakti

16 Декември, 2017 09:15 52 415 59

Евтина кола на старо за града и... извън него

  • honda-
  • jazz
Евтина кола на старо за града и... извън него - 1

Сега ще ви обърнем внимание на един, скучен на пръв поглед хечбек. Става дума за второто поколение Honda Jazz - кола, произвеждаща се през периода 2002 - 2008 година. Този автомобил е идеален, както за градски, така и за извънградски условия. За първото, предпоставка са компактните габарити, а за второто - уникалния многофункционален салон.

Евтина кола на старо за града и... извън него

Мнозина гледат на тази кола като на малък дамски автомобил, който е чудесен за града. Това е вярно. Но също така е вярно, че компактният Jazz има каросерия, която е пресечна точка между хечбек и миниван. Освен това резервоарът за гориво е под предните седалки, което отваря гигантски багажник.

Евтина кола на старо за града и... извън него

С учудваща лекота можете да сгънете задните седалки като в стар киносалон или пък да ги свалите напред за голям багажен обем. А предните седалки може да бъдат свалени на едно ниво със задните, така че да получите своеобразно легло. С други думи салонът е един от най-функционалните и просторни в класа си.

Евтина кола на старо за града и... извън него

Още нещо, което съвсем не е за пренебрегване е прословутата здравина и надеждност на този модел. Частите са сравнително скъпи, но тази кола почти не се разваля. Скучна, здрава и икономична, тя е идеална, за да ви превози от точка А до точка Б, без да ви създава каквито и да било главоболия.

Евтина кола на старо за града и... извън него

Екземпляри от втората генерация на Jazz се намират и у нас, при това на прилични цени. Можете да ги видите ТУК, а пълни ТТ данни за модела - ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дааа

    57 40 Отговор
    и затова са по-евтини дори от доказания боклук Mercedes A-klasse

    Коментиран от #2

  • 2 гост

    36 101 Отговор

    До коментар #1 от "Дааа":

    За ниската цена причина е дизайна наподобяващ сива мишка. Мен би ме било срам да го карам това, по-добре да си поддържам някой трошляк.

    Коментиран от #6, #7

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Зло

    90 12 Отговор
    Има хора които я харесват, и на вашия вкус се смеят.
  • 5 333

    53 11 Отговор
    Хондата е всичко друго, но не и евтина. Колите от 2002 вече гонят 16 години. Ако търсиш нещо по-младо на около 10, цените за Jazz стават над 5000лв, преките конкуренти почват от половината 2000, и за 3000 можеш да си намериш читав екземпляр.

    Коментиран от #8

  • 6 нагазаки

    38 14 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Я влез в ДЖАЗА бе брато и ша разбереш що е то музика на пътя
  • 7 перо

    58 10 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Карам сивик 06-та с 2.2 дизел от 4г. и само мога да кажа че следващата пак ще е хонда. За съжаление цените на хонда хич не са прилични. Джаза струва едни пари. Освен ако не е в насипно състояние. Но това е нормално, надежните коли по принцип са скъпи и държат висока цена.
  • 8 Shmeker

    23 53 Отговор

    До коментар #5 от "333":

    Мдаа... минава им периода на полу-разпад и дисинтегиране в железни окиси.. .
    Дали някой се е качвал от немски премиум на това? Няма как да стане.

    Коментиран от #11

  • 9 Алфата

    38 66 Отговор
    Изключително грозен, нифелен и опулен курник! Не препоръчвам да катастрофирате с него - виждал съм го как се размазва в истински автомобил... Трябва да съм намразил много жената! Показателен е за скръндзавостта на японските фенове: има само един плюс - гори много малко, ама това е все едно да вземеш грозна жена/мъж/, защото яде малко! И като я видя на газ... Леле майко, а най вероятно собственика е предвидил и малки загуби при продажба!
  • 10 Винету

    59 11 Отговор
    Алфа, ко си се закахърил..., с парите за Джаз спокойно можеш да си купиш 5-6 г. по-нова Алфа :)))

    Коментиран от #23

  • 11 Боляр

    85 27 Отговор

    До коментар #8 от "Shmeker":

    Ами половината свят се качва от немско на японско и не се връща обратно.

    Коментиран от #28, #29, #34

  • 12 Хонда

    44 9 Отговор
    За по горните тарикати.Вкусове различни казал котката и си облизала гъза.
  • 13 Алфа Ромео

    19 61 Отговор
    По-добре една Мерива, и тя е грозна и доста надеждна, има по-евтина поддръжка и цената и е по-ниска, нивото и на сигурност е по-добро.
  • 14 Иво

    25 31 Отговор
    Имам я същата . Въобще не е икономична. Съотношението цена-качество Не си заслужава парите. Сложих и газ Някой ако иска давам я за 8000за лв.
  • 15 Японеца

    28 6 Отговор
    Здрава кола, за града.
    Както каза колега се размазва, но така е и с корса, поло, сеат и др. още по-големи боклуци.
    Познавам доста хора с Е, С, S, klasse, те не признават R и А класа за мерцедеси, плюват ги повече от японските!!!
  • 16 Гост Хост

    21 29 Отговор
    Ако искате евтина и здрава кола препоръчвам ви опел модел до 2004-та на бензин .
  • 17 ВАГ

    16 47 Отговор
    Имам помпа за вода Хонда -мноого съм доволен ,виж за автомобил трябва да помолят (като Тойота) някой немски или в краен случай френски автопроизводител да им направят кола.

    Коментиран от #25

  • 18 мега зле

    13 23 Отговор
    като ще е азиатска колата ви, то си вземете южнокорейска!
    вече японското не е това, което е било, а и е скъпо, но това не означава, че е добро... колите изглеждат еднакви вече, понеже се скатава от пари за изследвания на потребителския интерес... просто се гледа конкуренцията какви ги бълва и веднага и другите марки правят подобен пластмасов безличен кенеф, който в последствие да стане курник на село...
    каквото и ново да вземете ще сте се набутали понеже няма качество и понеже всяка друга марка го предлага същото подобие на кола... то затова и тунингите станаха толкова популярни, понеже на хората дето разбират им писна от еднообразни пишман коли...

    Коментиран от #59

  • 19 Емил

    31 21 Отговор
    По-голяма измама от това, че малка кола се кара по-лесно и се обслужва по-евтино НЯМА! Малките коли са фабрично направени слаби, неконфортни и неудобни. Трошат се лесно и са удобни за самоубийци!

    Коментиран от #20, #21

  • 20 333

    10 6 Отговор

    До коментар #19 от "Емил":

    Пиши в youtube modus vs volvo 940 да видиш коя е колата за самоубийци.
    https://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY
    Нито удобството зависи от размера на автомобила, нито здравината.
    Предната ми кола гореше близо 50% повече от новата. Само се чудех къде да го навра тоя параход.
  • 21 333

    7 4 Отговор

    До коментар #19 от "Емил":

    А, и клиото на жена ми дето е Б клас, беше 40 кила по-леко от моята кола, която е два класа отгоре. Не 400, 40.
  • 22 MAZDA3

    5 25 Отговор
    MAZDA3 е най-красива и надежна,от изброените от вас автомобили...
  • 23 Алфата

    15 23 Отговор

    До коментар #10 от "Винету":

    В много голяма грешка си! И 147-цата и МиТо съобразно годината на производство, държат същите цени, като това недоразумение! И са в пъти по-комфортни и возията им е на the next level, а и с тези торпеда отпред са много, ама много по-енергопоемащи при удар! Фейс и обтекаемост въобще няма да коментирам - хондето направо може да дърпа пердето! А ако трябва да сравнявам джаза с моята 159-ка, само ще... ХА-ХА-ХА!!!

    Коментиран от #32, #38

  • 24 ФАКТ

    8 21 Отговор
    ЗАФИРА
  • 25 Хахахахах

    6 4 Отговор

    До коментар #17 от "ВАГ":

    Глупости това за пръв път го чувам

    Коментиран от #30

  • 26 Бай хой

    12 5 Отговор
    Все разбирачи и отворковци тук бе,я си карайте магаретата много еи се оска да ядете бялото на праза ама цък.
  • 27 Има и по-добри

    11 9 Отговор
    Занивам се с коли. Карал съм над 50 модела различни. Личното ми мнение е , че каквато и да е колата до 70-80х км почти не създава грижи. Мога да препоръчам Мазда 3 вместо тази на аналогична цена. Просто караш и нищо не сменяш.
  • 28 Анонимен

    14 12 Отговор

    До коментар #11 от "Боляр":

    Качи се и ти като ти харесва. Аз лично японски ръждилник не искам.
  • 29 ice

    29 10 Отговор

    До коментар #11 от "Боляр":

    не половината свят прави обратното...от немски легени трошливи се качва на японска здравина...само в бг тъпите ВАГинисти и БМВсти със съборените си варели са пънат и защитават тези недоразумения..само защото тва е немскоо веее...като започнете да поправяте коли ще разберете кое е здравина...карайте си преееемиум ментетата немски...важното е комшията да каже...ей ква яка кола си си зел..нищо че ти си даваш заплатата само за нея в сервиза всеки месец
  • 30 ВАГ

    8 2 Отговор

    До коментар #25 от "Хахахахах":

    Да бе ,помпите за вода Хонда ги бива ,сериозно.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Винету

    20 2 Отговор

    До коментар #23 от "Алфата":

    Алфата, Джазовете са по-скъпи от 159-ките.., що ли е така, а!? :)
  • 33 Гост123

    18 0 Отговор
    Карам 20 годишен хюндай лантра с минимална потдръжка и то от доста години вече е на 300х км и мога да кажа че и следващата пак ще е хюндай .мога да кажа че та големи катъри направо нямат трошене.ама то в тия коментари всички карат нови коли нумога да се меря
  • 34 Shmeker

    10 16 Отговор

    До коментар #11 от "Боляр":

    Няма как да стане това колега. То само като се качиш от ауди на японска кочина и видиш евтините копчета, смотаните правени в час по трудово циферблати и ти става лошо. Да не говорим за вибрациите по ламарините, все едно си в консерва.

    От там нататък повечето нови японски мотори се скапват на газ, а дизелите им не стават.
    Има някакъв вариант да си вземеш Лексус, но там като се счупи нещо и трябва да хвърляш цялата кола щото докато го намериш в EBAY ще ръждяса от стоене.

    Коментиран от #36, #37, #54

  • 35 Гост2

    10 1 Отговор
    Тази кола не е за първенюта и претенциозни хора...
  • 36 Ввв

    14 5 Отговор

    До коментар #34 от "Shmeker":

    Баш Ауди ли бе пич?Несериозно е,виж само таблото на курниците от А5 до А7....ама всеки си има вкус,казало кучето и...

    Коментиран от #44

  • 37 факВаг

    15 6 Отговор

    До коментар #34 от "Shmeker":

    Аз като видя разлагащата се пластмаса в голф 4, и обелените бутони в Ауди, и като прочета за поредния 1.8 ТСИ и 2.0 ТДИ във някой форум и ми става яко от кеф. Истинското немско е AMG и M-Power.

    Коментиран от #43, #45

  • 38 хирохито

    13 2 Отговор

    До коментар #23 от "Алфата":

    Калфа от италянците само музика и спагети Фестивали като Сан Ремо идр. друго нищо Много яко пеят .А и Венеция Колизеума Пиза белисимма.
  • 39 Разбирача

    6 2 Отговор
    Всяка жаба да си знае гьола който иска японско избира евтино и практично който иска гъзария и скъпо си знае кво да си купи
  • 40 Карам си опел ето и не ми дреме

    17 2 Отговор
    Пичове ще ви кажа едно за японски автомобил имах Мазда 626 2.0 115 к.с. бензин на 850 000 км. 83 Г. За тази година с тия екстри Ел. Стъкла Ел. Огледала Ел. Шибидак подгряване на придните седалки. Двигателя издържа до един милион километра. Колкото на тогавашният мерцедес. До преди 2000 Г. Се правеха качествени коли а сега всички са балшой театър каквато и да купиш все е трошка е друг е проблема каква марка ти подхожда на имиджа. Просто си копулация марката кола а качеството е еднакво за всички марки коли. Това е истината драги слушатели. Вече няма каче стена стока в каквото и да е отношение.
  • 41 hienata

    11 4 Отговор
    Поредната реклама. Нормално, зима е и ръждата тръгна по колите в автокъщите. Съгласен съм с автора за положителните качества на JAZZ, но е премълчал недостатъците, а те за този модел са : основно ръждата отдолу, евтините материали в купето (протрити седалки и волан са нещо нормално) и неприятната миризма в багажника. За необходимостта от реглаж на клапаните всички знаят (на всеки 30-40х км.). Аз лично много се чудих дали да не си взема една, но взех Поло и не съжалявам за избора. В моята класация за малък градски автомобил,Джаза е на трето място след Мазда 2 и Поло. (Мазда 3 е в по-горния клас)

    Коментиран от #42

  • 42 моторджия

    17 6 Отговор

    До коментар #41 от "hienata":

    Пишеш голуми глупости. Първото поколение JAZZ имаше проблеми с ръждата отдолу и то след 5-тата година и карано в Австрия или Германия където и Аудитата гният след 5 г. Следващото поколение е добре обработено фабрично с боди кит и няма никакъв проблем с корозията. А да говориш за евтини материали и дя си си взел Поло е някакъв голям виц. Точно Поло е с по-евтините материали и протрити седалки, волан, врати, евтини пластмаси. Ти изобщо не си се спирал на JAZZ и не е бил опция, защото едно, че държи доста по-висока цена от Поло, а и е много по-кола от него във всяко отношение. То само като видиш вътрушен обем и пространство в японката и веднага ти става ясно кое е вярното решение за покупка. Поло става само за града, ако не е в бокса за пореден ремонт, а JAZZ е мнгфункционален автомобил за градско, извънградско, дълго, международно и каквото си решиш пътуване. Не само, че е универсален, но и безупречен, като здравина. Знаеш, че където и да тръгнеш, няма да те остави на пътя. Е то и теб много не те бърка с евтиното и трошливо Поло, защото и буз това от града не излизаш с нуго и дори и да те остави, сервизите са много и наблизо. Когато карах и бях фен на немските автомобили знаех всуки един сервиз в града и всяка една авто гробница за резервни части. Откакто преминах на японско забравих за всичките тези места.

    Коментиран от #46, #50

  • 43 Shmeker

    6 8 Отговор

    До коментар #37 от "факВаг":

    Те се белят на някои версии ама като станат на 600 000 км. и минат 17-18 години. А и това е поправимо за 1 следобед се прави за няма и 20 лв. разходи.

    То 17-18 годишни японки вече няма живи. Т.е. като умират японките, на германките само бутоните са се олющили.
  • 44 Shmeker

    7 5 Отговор

    До коментар #36 от "Ввв":

    Викаш друго си е да са от японска рециклирана пластмаса като от кофичка за кисело мляко
  • 45 2пак

    6 0 Отговор

    До коментар #37 от "факВаг":

    Скъпи ми батка (12г имам в предвид) тия АМГ и Паури само по филмите и в мобилето си ги виждал.
  • 46 Георги

    6 7 Отговор

    До коментар #42 от "моторджия":

    Ти чуваш ли се какво говориш, междуградско, междударжавно, с тоя чайник 0.8 кубика,3 цилиндъръ със 120 е на 4500 оборота и ще избие предния капак.

    Коментиран от #47

  • 47 OOF

    6 0 Отговор

    До коментар #46 от "Георги":

    Не си праФ, както казва Филип "1.4и - 83кс гоУемио двигател си земи"
  • 48 Honda&Mazda

    7 3 Отговор
    Тая количка е най - доброто което може да си купите в малкия клас на старо.
    Предимства - много надежна и здрава кола, супер икономична - гори средно около 5.5 литра на 100. Огромно гъвкаво багажно пространство. За града е супер. А и на дълъг път няма да се посрами.
    Има и недостатъци - и на старо е скъпа, много твърдо окачване ( но това е и предимство ) лека е, и като прибавим височината и става доста нестабилна при висока скорост на завои.
    Друга качествена кола от тоя клас е Мазда 2 ( Испания ). Единствения и недостатък в сравнение с Джаза е по високия разход на гориво ( с около 2 литра ) , иначе като стабилност и комфорт при шофиране Маздата превъзхожда Хонда Джаз.
  • 49 Фен

    6 1 Отговор
    Перфектният градски автомобил баща ми има 2006г купен 2014 за около 6хил.само консумативи (масло,филтри,гуми,ел.крушки) е сменял досега даже не ходи и в сервиз защото всички филтри са на достъпни места. За ел.крушките си е едно малко приключение което при следващата генерация е оправено(аз имам 2010г) просторен автомобил аз съм висок 1,80 и зад мен може да седне спокойно друг човек автомобил разхода е повече от добър около 4,7-5,5 (бензин)извънградско ,градско 6-6,5 лятото ,около 8 зимата това за седалките е вярно
  • 50 hienata

    4 4 Отговор

    До коментар #42 от "моторджия":

    По принцип се старая да не пиша глупости. Цените на Поло и Джаз (2005г) са идентични, така че цената не е определяща. Полото ми е 100к.с и като динамика е по-добро от Джаза. Като разход е приемливо и ръжда има малко по тръбите на ауспуха. Карам го 4-та година и съм му навъртял 150 000км. на газ. Сменял съм 3 пъти ангренаж ( това е най-скъпото правено по колата). Волана е като нов, пластмасата около копчетата е мека и приятна на допир. Седалките са здрави, а в момента по километраж е 286 300 + поне 100 000 скрити от джамбазите. За сравнение имаме служебен Джаз 2006г ръждата е по носачите , на местата за поставяне на крик , на веждата на единия заден калник и най- смешното , на предния капак където са удряли камъчета. Ще кажете служебна , но се кара от един единствен колега и той много се грижи за нея. В момента Джаза е на 269 000км + също незнайни скрити от джамбазите км (купувана е втора употреба). Ако тръгнем по магистралата от София за Пловдив , аз с Полото и някой с Джаз, ще съм в Пловдив най-малко с 20мин по-бързо.
    Заради това избрах Поло, макар да го карам повече градско (имам и Авенсис). Оправи си правописа.
  • 51 Джазмена

    8 0 Отговор
    Така ето ви и мнение от потребител 100к направени с джаз за 3 години. Първоначално я взех за бившата , беше си с газ от Италия 1.2 мотор , не ми хареса отпред , дизайна отзад е поносим отпред си откровено грозновата. Мъчил съм се много да я харесам отпред , но не се получи , може би ако я гледаш по отстрани се търпи. Жената се отказа от нея искала автомат , тръгнах да я продавам, имах голямо бмв влезе в сервиза и се качих малко на джаза докато я продам, и тогава се шокирах, много лек за управление , градско е цар , въртящ момент в ниските обороти почти като на дизел , супер практичен и просторен отвътре , на колконка като спря да заредя и кажа до горе газ и се напълни за 6-7 лв за 100км.. След няколко месеца продадох бмв-то.
    А за тези 100 хил. Навъртяни съм дал не повече от 400 -500лв за консумативи едно каре и лагер главина. Мои познати дават по 4000 на година да си ремонтират бмв-тата .
    Естествено има и минуси това е свръх практичен автомобил и икономичен автомобил комфорта клони към нулата шумен е няма изолация всичко дрънчи особено при сухо и студено време, има и проблем прекъсване трудно отстраним поради наличието на 8 бобини ,на дълъг път е голяма мъка няма вървеж след 110-120 няма почти никакво ускорение ,трябва да си много сппкоен и хладнокръвен водач като видиш как тировете и автобусите те изпреварват особено ако има изкачване. Лека е много особено отзад бяга Задницата понякога без причина те изхвърля и чустваш , че е нестабилна . Идеална е за с
  • 52 Джазмена

    6 0 Отговор
    Лека е много особено отзад бяга Задницата понякога без причина те изхвърля и чустваш , че е нестабилна . Идеална е за служебна да те придвижи леко е спокойно от А до Б . Препоръчвам я за служебен или работен безпроблемен автомобил , за удоволствие от шофирането има други машини с по - различни параметри , тука удоволствието идва от това , че знаеш че просто се придвижваш с минимум разходи в София лесно ще и намериш място да я паркираш поради компактните размери. Това е може да забравям нещо , ако има въпроси питайте
  • 53 Някой

    3 0 Отговор
    Жена ми кара Джаз от 3+ год, лично и е докарах от Швейцария. За тези, които се интересуват от този модел и клас коли, бих им препоръчал Джаза. Купето е супер просторно за габаритите на автомобила, двигателят е тих и икономичен, окачването-надежно. При редовно обслужване няма да ви създава проблеми тази кола. За любителите на газ-гориво става безпроблемно, но аз не съм от тези любители, пък и не си заслужава с оглед на пробега, който изминава жена ми. Не бива да очаквате някаква супер динамика, но за 80 кс си върви прилично.
  • 54 Японеца

    4 0 Отговор

    До коментар #34 от "Shmeker":

    Публикувано във факти.бг: От там нататък повечето нови японски мотори се скапват на газ, а дизелите им не стават.

    Шмекер, това те успокоява нали.НО да знаеш, ауди, рано или късно ще те комплексира и фалира пич!
    Ауди е за баровци, а такива тук не пишат.
    Значи си гаражен герой с А3 ли или А4?
    От 96 или 00година?

    Коментиран от #55

  • 55 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #54 от "Японеца":

    Що бе , цените са като на Голф същия мотор или Октавия.
    Просто е по-добро от тях.
    Имал съм 3 Аудита до сега.
  • 56 гост

    3 0 Отговор
    Имаме такава в семейството от 14 год. по малкият мотор 77 к.с.За това време са и навъртени над 200 хил. км. като 95% е градско!Сменяна е една свещ,съединител един път и фаровете се чистят през няколко години защото потъмняват с времето!Убиваме я от каране и товарене с медицински материали,единствената кола която се доближава като надеждност е едно дърто ауди Б4!

    Коментиран от #57

  • 57 Собственик

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "гост":

    Карам Джаз вече 4-та година. Взех го за жената, но на второто качване останах очарован. Изключително удобен, градски автомобил. За 70К км съм сменил: 1 бр. лагер-главина, свещи, накладки и преден носач. Колата работи безупречно. Голям плюс е удобното купе и възможността за заигравки с товарното пространство, особено за ежеседмичните ми риболовни излети :)
    4-та година си карам Джаза, а за жената остана С класата :)
  • 58 Любо

    0 0 Отговор
    Чета коментари и се чудя! Господа вие колата купувате ли я, за да я ремонтирате или да я карате възмажно по-дълго време?! Просто и ясно -здравата кола държи цена. Затова японските са скъпи.
  • 59 Йонко - понко

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "мега зле":

    Скъпо, без да е ,,премиум" и вероятно има защо.