Last news in Fakti
11 Май, 2024 12545

W124 или E39: Кой от двата култови автомобила харесвате повече?


  • W124 Mercedes-Benz Mercedes -Benz W124 е гама от представителни автомобили, произвеждани от Daimler-Benz от 1984 до 1997 година. 1993-а излиза фейслифт версията.
  • E39 BMW BMW E39 е четвъртото поколение от гамата автомобили BMW Серия 5 от представителни класове, което се произвежда от 1995-а до 2004 година.

    1149 гласа
    63%
    37%
    647 гласа

Коментари

  • 1 Лиза Мишпека

    71 2 Отговор
    Амааа разликата е 12 години.

    Коментиран от #31

  • 2 Е39 е легенда

    92 27 Отговор
    Е39 е най-доброто БМВ правено някога.

    Коментиран от #6, #23, #41

  • 3 Баце

    74 17 Отговор
    Чистата 124-ка, не Е класата показана на снимката е просто култова класика и има защо.

    Коментиран от #36

  • 4 ПРОБВАЛ

    78 26 Отговор
    и двете машини с бензинови агрегати са трепачи !БМВ с по добра визия!!!!
  • 5 Хм Хм

    68 4 Отговор
    Преди доста години имах 124-ка 1987 г. Забележителен автомобил. В същия клас по-добра возия имаше само 123-ката.
  • 6 що ве

    20 5 Отговор

    До коментар #2 от "Е39 е легенда":

    е38 по-лошо ли е?

  • 7 Морски

    94 3 Отговор
    Е39 не трябва да се сравнява с W124, а със W210, който се произвежда между 1994 и 2003 г.

    Коментиран от #33

  • 8 хаджи Антон

    63 6 Отговор
    имам 124-ка 200Е произведен 1990г. на 89000км. Не го давам за сегашните модели.

    Коментиран от #17

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 Аноним

    68 2 Отговор
    124 трябва да се сравнява с Е34
  • 11 Бат Ицо

    58 9 Отговор
    Класики с различна визия, за различен вкус. Но.. 124 не влиза в сервизите.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор

  • 13 свиреп ОХЛЮВ

    19 3 Отговор
    Квот е карал Бойко , това е най-доброто ! Особено за манекенки С или БЕЗ бикини !
  • 14 Бай Иван

    30 1 Отговор
    Принципно трябва да се сравнява с Е34 !
  • 15 Въпреки

    24 2 Отговор
    разликата в годините ,м/у двата модела ,няма спор ,че това са истински автомобили ,направени да служат вярно на собствениците си . Същото може да се каже и за японките ,от този перид ,че и малко по-късно. Бедни ми мой Ханс ,къде отиде светът?
  • 16 Запознат

    39 9 Отговор
    е28 и е34 са в пъти по-добри от 39-ката. Много надценена кола, е38 е в пъти по-красиво, но пък и там проблеми хиляди. За 124-ката какво да кажем, легендарна кола, която не може да се сравнява с 39-ка изобщо.

    Коментиран от #35

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор

  • 19 Някой си

    15 2 Отговор
    Питах го, язе или Астрата? -И? Само чух кЪ запали, припляка, припука и угасна, после са върна и ми рече: - И двете сте боклуци!!!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор

  • 21 българин 777

    17 1 Отговор
    старите модели са железни новите се чупят на определени км и трябва да се киха яко
  • 22 124

    29 12 Отговор
    Във света има два вида автомобили,Мерцедес и всички останали.
  • 23 Монти

    7 0 Отговор

    До коментар #2 от "Е39 е легенда":

    Абсолютно вярно. Има Уикипедиа може да се провери
  • 24 Косача

    31 0 Отговор
    124, в инженерно отношение най-добре замисленият и изпълнен автомобил! И бавареца е добър!
  • 25 е39

    14 4 Отговор
    има по-добра визия
  • 26 Тук и сега

    21 1 Отговор
    Да ви кажа,кое е общото между моделите.И от двата модела магазините за авточасти са на границата на фалита.
  • 27 антрашпиц

    25 1 Отговор
    Авторе,124 от 1997 година няма.Купето се среща до 96та.Седана до 95та.Но дотам..Първите очиларки са от 96та,ама те изгниха..И аналога на 124 не е Е39 , а Е34. Независимо,че съм фен на Е28 34 ,W 124 e по-добрата кола от горния среден клас с изключение на М5.Все пак и ЧОЧОНЕ е мн добро. Нали мотора е разработка на Порше ....

    Коментиран от #29, #37

  • 28 Никси

    20 1 Отговор
    така , въпреки че повече проценти са дадени за 124-ката , тук аз ще кажа че харесвам и Мерцедеса и Вемвето , едни от любимите ми марки , както 190 - W201, W140 , E 30 ,E 34 , Е39 ,850 i , Ауди 100 , Голф 1-ца и2-ка Рено5 и 21, и Рено Алпин, един любител на ретро автомобили , джипки , пикапи ,бусове , автобуси , камьони , мотоциклети , та дори и парни локомотиви и т.н , трябва да се научи да уважава и харесва автомобилите , не зависимо от коя народност и Дъжава са направени , говорим за ретрото които си имат своята история придружен с дълъг живот , а не за новите такива !!!.
  • 29 Никси

    4 1 Отговор

    До коментар #27 от "антрашпиц":

    94излиза Чочоне преди фейслифта 500Е а фейслифта на Чочонето Е500 излиза през 97 , тогава и спира пройзводството на последната версия на 140-ката и започва пройзводството на W220-ката а тя продължава до 2003 година вече Авангард Феслифт и Класик !!!.

    Коментиран от #30

  • 30 антрашпиц

    5 0 Отговор

    До коментар #29 от "Никси":

    Не съм виждал Чочоне от 97ма.Но може и да греша. 140 приключва през97ма но 220 има и от 2004та.Междо другото,124 си мисля,че излезе през 85та.Има доста 123ки от 84та...

    Коментиран от #32, #46, #50

  • 31 Никси

    12 0 Отговор

    До коментар #1 от "Лиза Мишпека":

    така е Лиза , тогава автомобилите се правеха с по едно десетилетие или две петилетки , доработваха се надграждаха се и всеки се състезаваше да покаже своята здравина и чар на самия автомобил защото имаше КАЧЕСТВО , сега се бълват нон стоп от конвеерите нови автомобили но с малък ресурс и КОЛИЧЕСТВО , за това нямат своята надежност , на дизайн да но на здравина като агрегати , компоненти и електроники НЕ и не могат да се доближат по никав начин до предишните модели , макар и там си има всяка своя дизайн за времето си !!!.
  • 32 Никси

    4 1 Отговор

    До коментар #30 от "антрашпиц":

    Да но тогава излизат 123-ката и след нея 124 с тесната лайсна на вратите и броните са други и праговете не са облечени в пластмаса и след това претърпява два феислифта с широката лайсна тук обаче е с не вградената радяторна решетка и последно с вградената в предния капак както и хромираната лайсна на задния капак ,с оранжев и бял мигач , при тях излиза с по голяма дължина буфера на бронята и вече влиза в сигмента на Е-Класата ,а преди феислифта на 124 с по къс буфер както при двете Чочонета , там няма разлика при тях за броните фейслифт и преди фейслифта !!!.

    Коментиран от #40, #48

  • 33 Никси

    8 0 Отговор

    До коментар #7 от "Морски":

    и аз съм на това мнение , по пряк конкурент тук би трябвало да е Е34-ката , предишната петица с кръглите фарове и големия стоп !!!.
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор

  • 36 124

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Баце":

    Това на снимката е W124 E класа
  • 37 124

    4 0 Отговор

    До коментар #27 от "антрашпиц":

    97г. спират от производство А124 кабриолета.
  • 38 дебела кратуна

    9 0 Отговор
    Некоректно сравнение. W124 = E34 / W210 = E39. Който си има понятие от авотомобили ще ме разбере.
  • 39 333

    3 0 Отговор
    Който е карал и двете знае че 39 е по модерна .

    Коментиран от #43

  • 40 антрашпиц

    3 0 Отговор

    До коментар #32 от "Никси":

    Знаеш доста за 124.Браво.Това е уникална кола.Аз лично не вярвам да има по-здрави коли от 190 124 126 140.Те са вечни.Даже на времето по Дискавъри гледах как през една 124 250 д едни англичани минаха с танк.Колата беше смачкана ииииии.....запали,успя да мине около 50 метра....Да ми го беше казал някой нямаше да го повярвам,но го видях с очите си.

    Коментиран от #42, #47

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор

  • 42 Никси

    4 0 Отговор

    До коментар #40 от "антрашпиц":

    хаха , нали ! , ако бяха минали през някой Роувър, Морган или Бентли , можеше и да не запали , имах предвид тяхните си автомобили на Англосансонците , иначе да правят експерименти с чужди автомобили , в това ги бива и после да се подиграват на чужд гръб нещо ако стане !!!.
  • 43 Никси

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "333":

    съгласен съм с твойта обосновка колега , но я го сравни с W211 Мерцедес правен в тези години от 2002 до2004 година като негов конкурент и в часност от предишната Очиларка 210 , макар че това БЕ ЕМ ВЕ ми е слабост , особено комбито 3.0 , 2.8 и 2.5 Бензин , защото са поздрави една идея от Дизеловите мотори , при тях трябва навременна подръжка и обслужване , трябва да се пазят дюзите да работят в правилните времена , турбината също да не гори маслото , ангрнажните вериги и да се пази от прегряване на мотора , при бензина тези главоболия ги няма , освен ако го третираш автомобила серсемската и да му вадиш душата дето се вика всеки божи ден , но за мен факта не трябва да е такъв , да се избиват някъкви комплекси , защото после убива много на джоба и постоянно се виси по сервизите с менте части , тук не иска да убиждам никого , защото от невнимание на всеки може да се случи , никой не застрахован в това , но правиш ли го системно това третиране на автомобила , рано или късно той става като кочина , и вече насетне се обезмислят нещата , като вече автомобила е посетил вторични суровини , и то от нехайство и невежест към дадения автомобил , защото в крайна сметка автомобила е създаден да ти служи вярно на теб и на семейството ти с години напред!!!.
  • 44 Този коментар е премахнат от модератор


  • 45 Този коментар е премахнат от модератор

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор

  • 49 Милко Панов

    1 0 Отговор
    Имал съм купе 124 , имал съм и Е39. И двата автомобила са здрави с чудесна стабилност. БМВ то има повече удобство при каране.Като минус всички глезотии по таблото се превключват с бутони с дисплей , което отнема внимание. Освен това се нуждае от внимание към охладителната система.При 124 са врътки и можеш да настройваш без да гледаш. 124 ката е проблемна с механичния инжекцион ,който след 20 години естествено не работи идеално. Общо взето бих предпочел Е39

    Коментиран от #52

  • 50 Каращ 124

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "антрашпиц":

    ...имам стар приятел, който заедно с братовчед му са си купили две 124ки, 200D, 1984, от живият германец брат близнак на починалия през 1991г....и тази на моя приятел вече е 1млн.+км....знам за тариране на дюзи, смяна на предни шарнири и накрайници, и ремонт на стартер...но факт МЪРТВО РОДЕНА с тия 50тина коня и динамика на умряло коте ;)

    Коментиран от #51

  • 51 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #50 от "Каращ 124":

    само че 2-ка дизел е 75 коня , слагат го също и на 190-ката , ама е само за возене , но на един дядка в германия с 124 бил човека я е карал като такси и навил до над мильон и кусур км отгоре , и му подариха от Щутгард чисто нов , с такъв мъртвец двигател за награда но здрав и читав , чесно не се бъзикам , това самата истина !!!.
  • 52 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #49 от "Милко Панов":

    не колега , сигурно не си знаял за клапана за високо налягане за горивото , същите номерца ми правеше на мен , менеше оборотите постоянно и докато не го смених този клапан все така работеше 2,0 бензин 122 коня ,само че на 190-тка , има и още един проблем , има едни черни маркучета точно по смукателния колектор и там от топлината горат и разцепат ли се няма палене до като не ги смениш с нови , един път се прибирм от пътешествие и за да си отвоя портата на двора , колата я загасих и когато дая запаля и вкарам в гаража , нема палене , събрах сите комший и всеки почна акъл да дава , та свещи , та кабели, та дистибуторна капачка , та палец не , оказаха се тия маркучи , смених ги и сега да не чуят гяволите бачка като часовник , сутрин като я запаля студена авоматичния смукач държи на 1100 обр/мин и като леко загрее си върне на 900обр/мин. , не трябва да се баралика с отверката , центровката за въздух и гориво , защото така може да я усмете и никога да не запали , настройва се един път и не се пипа там , и само с качествено гориво да се кара , макар че горивата са ни калпави , аз съм доволен от Шел ви палвер и за дизела на Лукойл !!!.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта