Получихте нова обява по филтър





Промяна на цена на наблюдавана обява


стара цена
нова цена
Начало Публикуване Търсене Новини Rent-a-car Средни цени Дилъри Моите обяви
1 - 3 от общо 3

Обяви за Индустриални Други специализирани машини MAN

Запис на търсенето
Критериите ще бъдат записани във Вашия "Бележник Търсения".
Предимства:

Когато запишете текущия филтър за търсене във Вашият "Бележник Търсения", следващия път ще можете да стартирате същото търсене от там, без да попълвате формите за търсене отново.

Вашият "Бележник Търсения" се намира в меню Моите обяви > Бележник търсения.

Резултат от Вашето търсене на:
Запази Търсенето
Рубрика: Индустриални, Други специализирани машини MAN; Състояние: Употребявани, Нови, Подредени по: Марка/Модел/Цена
март 2000 г. Дизелов 200 к.с.
Камион с мобилна помпа с нагялане 800 бара. Към помпата има различни дюзи и маркучи. За повече информация, моля обадете се на посочения телефон.
Регион:
обл. София, гр. София
януари 2021 г. Дизелов 220 к.с. Евро 2
Нов Камион Man Евро 2, 6x6 - Сондажна машина Ural-300EC до 300 метра от Европа Нова Професионална Сондажна платформа Tir-300EC до 300 метра /сонда за вода/ монтирана на шаси Man 6х6 дизел, ново шаси производство 2021 година на 100 км с EC регистрация. Налична в Европа, доставка от производителя до 10 дни Цената е без ДДС и гаранция 24 месеца! ВНОС И ПРОИЗВОДСТВО: ЕВРОПА ГАРАНЦИОНЕН И СЛЕД ГАРАНЦИОНЕН СЕРВИЗ - Видео презентация на Сондажна машина Man-300EC, моля заредете видеото на адрес: www. facebook. com/61556961400275/videos/1318964298800127/ - Други модели сондажни машини предлагани от Сонди Про-Варна, може да видите в страницата ни в Mobile. bg: tampers. mobile. bg - Друго предлагано ново индустриално оборудване внос от Европа предлагано от РЕМТЕХСТРОЙ ГРУП може да видите на адрес: www. remtechstroy. eu/bg Сондажна машина Tir-300EC се отличава с голяма мачта с ход на подаване от 5200 mm, способен да работи със сондажни тръби с дължина 5000 mm. Сондата ви позволява да пробивате както вертикални, така и наклонени кладенци по различни начини: ядково пробиване (с промиване и сухо), сондиране с шнек, пробиване с въздушни чукове, пробиване с ролков нож. Възможна е работа в скали с различни категории на твърдост, от 1 до 12, и в широк температурен диапазон. Сондажна платформа Tir-300EC може да се монтира на шаси КАМАЗ, УРАЛ, ЗИЛ или други. Професионалната сондажната платформа Tir-300EC е предназначена за пробиване на геофизични и структурни проучвателни кладенци за нефт и газ, проучване на находища на твърди минерали, строителни материали и подземни води, геотехнически проучвания, сондажни водоприемници и за взривни сондажи. Сондирането се извършва с помощта на ротационен метод с промиване или продухване на кладенеца, или с шнекове. Инсталацията е монтирана на шасито на Урал, КамАЗ, МТЛБ и други камиони се задвижва от двигателя на автомобила. Хидравлично задвижван глава/ротатор, движеща се по протежение на мачтата, се използва при сондиране, удължавайки сондажния инструмент без отделяне от дъното и заедно с хидравличния асансьор изпълнява работата по спускане (повдигане) на сондажни пръти/щанги и по подаването им по време на сондиране. Ротаторът се движи по протежение на мачтата с помощта на хидравличен цилиндър и подвижна система. Управлението на сондажната платформа е изцяло хидравлично и концентрирано върху конзолата на сондажната платформа от контролен панел. Панелът за управление съдържа устройства за управление и регулатори на сила на въртене, скоростта на подаване и повдигане, както и скоростта на шпиндела на ротатора. ХАРАКТЕРИСТИКА СОНДАТА: ЗАДВИЖВАНЕ: Задвижване от двигателя ТЕГЛО: 5000 КГ МАКСИМАЛЕН ДИАМЕТЪР НА ПРОБИВАНЕ: 80 ММ-300 ММ МИНИМАЛЕН ДИАМЕТЪР НА ПРОБИВАНЕ С ПРОМИВАНЕ: 190 ММ МАКСИМАЛЕН ДИАМЕТЪР НА ПРОБИВАНЕ С ПРОМИВАНЕ: - геоложки проучвателни кладенци: 93 ММ - геофизични кладенци: 118 ММ - Диаметър на пробиване с продухване: 118 ММ - Диаметър на пробиване на шнека: 135 ММ ТВЪРДОСТ НА ПРОБИВАНАТА СКАЛА: 12 МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 300 МЕТРА (водна промивка) за геоложко проучване МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 100-120 МЕТРА (водна промивка) за водни сондажи МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 60 МЕТРА (сух метод с въздушно сондиране с компресор, захранващи пневматичен ударник) МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 40 МЕТРА (сух метод с шнек) ВИСОЧИНА НА МАЧТА: 5000 ММ ДВИЖЕНИЕ НА КАРЕТКА: 5000-5200 ММ ГАБАРИТ ПЛАТФОРМА: Дължина=8330 х Широчина=2500 х Височина=3980 ММ ВОДНА ПОМПА: бензинова ХИДРАВЛИКА: Европа и друга. ВЪРТЯЩ МОМЕНТ НА ГЛАВАТА: до 2500 Nm РАБОТНО НАЛЯГАНЕ В ХИДРАВЛИЧНАТА СИСТЕМА: 1, 6 Мpa СКОРОСТ НА ВЪРТЕНЕ: 90-180 об/мин СОНДАТА Е С ПЪЛНО ХИДРАВЛИЧНО УПРАВЛЕНИЕ - сила на притискане до 2, 6 тона - теглителна сила до 4, 6 тона - скорост на повдигане на количката до 1, 2 m/s - скорост на въртене на главата: 132/213/307 об/мин - ход на главата 5200 мм ОПЦИИ: (1) Помпа NB32/NB50/NB80 (2) Компресор (3) Автономна Компресорна станция (4) Кална помпа NB-50 Габаритни размери в транспортно положение: - ЗИЛ: Дължина=7850 х Широчина=2500 х Височина=3300 ММ ХАРАКТЕРИСТИКА НА КАМИОНА ШАСИ MAN 6x6 / ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ/: ДВИГАТЕЛ: MAN турбо с интеркулер с мощност 220 к. с. EURO2 или EURO3. Двигател MAN Тип D0826 EURO2 или D0836 EURO3, 6-цилиндров, турбокомпресор с интеркулер. СКОРОСТНА КУТИЯ: EATON или ZF - 6 скорости + задна скорост, синхронизирана КАБИНА: MAN - хидравлично накланяща, тиха с подобрен комфорт. ТРАНСФЕРНА КУТИЯ: ТИП SR-380 - двускоростна, механично и електро-пневматично управление, с демонтируемо задвижване на предния мост, с допълнително задвижване на лебедка ЗАДВИЖВАНЕ: 6х6 Съотношение Off-road/road 1/1. 86 ЗАДВИЖВАЩИ ОСИ: Крайно предавателно отношение 1-6. 33 с електропневматично управление на блокажи на диференциала ОКАЧВАНЕ: Многолистови. Всички листови ресори са подсилени, благодарение на което автомобилът може да издържи на по-големи натоварвания при неравни пътища Механично, задвижва се от раздатъчната кутия с фрикционна спирачка, еднобарабанно монтирано в задната част на рамата, електропневматично контролиран, с теглителна сила 60 kN. Климатик: Автомобила е оборудван с електрически таванен климатик, по желание на клиента може да се оборудва със стандартен климатик с механично задвижван компресор от двигателя. Допустимо общо тегло: 12 350 кг Тегло на шасито: 6 250 кг Допустимо тегло на теглено ремарке: 4 000 кг
Особености - Напълно обслужен, Нов внос, Сервизна книжка, С регистрация, Климатик, Серво усилвател на волана, Стерео уредба
обл. Варна, гр. Варна
януари 2024 г. Дизелов 220 к.с. Евро 3
Нов Камион Man Евро 2, 6x6 - Сондажна машина Man-300EC до 300 метра от Европа Нова Професионална Сондажна платформа Tir-300EC до 300 метра /сонда за вода/ монтирана на шаси Man 6х6 дизел, ново шаси на 0 км с EC регистрация. Налична в Европа, доставка от производителя до 10 дни Цената е без ДДС и гаранция 24 месеца! ВНОС И ПРОИЗВОДСТВО: ЕВРОПА ГАРАНЦИОНЕН И СЛЕД ГАРАНЦИОНЕН СЕРВИЗ - Видео презентация на Сондажна машина Man-300EC, моля заредете видеото на адрес: www. facebook. com/61556961400275/videos/1318964298800127/ - Други модели сондажни машини предлагани от Сонди Про-Варна, може да видите в страницата ни в Mobile. bg: tampers. mobile. bg - Друго предлагано ново индустриално оборудване внос от Европа предлагано от РЕМТЕХСТРОЙ ГРУП може да видите на адрес: www. remtechstroy. eu/bg Сондажна машина Tir-300EC се отличава с голяма мачта с ход на подаване от 5200 mm, способен да работи със сондажни тръби с дължина 5000 mm. Сондата ви позволява да пробивате както вертикални, така и наклонени кладенци по различни начини: ядково пробиване (с промиване и сухо), сондиране с шнек, пробиване с въздушни чукове, пробиване с ролков нож. Възможна е работа в скали с различни категории на твърдост, от 1 до 12, и в широк температурен диапазон. Сондажна платформа Tir-300EC може да се монтира на шаси КАМАЗ, УРАЛ, ЗИЛ или други. Професионалната сондажната платформа Tir-300EC е предназначена за пробиване на геофизични и структурни проучвателни кладенци за нефт и газ, проучване на находища на твърди минерали, строителни материали и подземни води, геотехнически проучвания, сондажни водоприемници и за взривни сондажи. Сондирането се извършва с помощта на ротационен метод с промиване или продухване на кладенеца, или с шнекове. Инсталацията е монтирана на шасито на Урал, КамАЗ, МТЛБ и други камиони се задвижва от двигателя на автомобила. Хидравлично задвижван глава/ротатор, движеща се по протежение на мачтата, се използва при сондиране, удължавайки сондажния инструмент без отделяне от дъното и заедно с хидравличния асансьор изпълнява работата по спускане (повдигане) на сондажни пръти/щанги и по подаването им по време на сондиране. Ротаторът се движи по протежение на мачтата с помощта на хидравличен цилиндър и подвижна система. Управлението на сондажната платформа е изцяло хидравлично и концентрирано върху конзолата на сондажната платформа от контролен панел. Панелът за управление съдържа устройства за управление и регулатори на сила на въртене, скоростта на подаване и повдигане, както и скоростта на шпиндела на ротатора. ХАРАКТЕРИСТИКА СОНДАТА: ЗАДВИЖВАНЕ: Задвижване от двигателя ТЕГЛО: 5000 КГ МАКСИМАЛЕН ДИАМЕТЪР НА ПРОБИВАНЕ: 80 ММ-300 ММ МИНИМАЛЕН ДИАМЕТЪР НА ПРОБИВАНЕ С ПРОМИВАНЕ: 190 ММ МАКСИМАЛЕН ДИАМЕТЪР НА ПРОБИВАНЕ С ПРОМИВАНЕ: - геоложки проучвателни кладенци: 93 ММ - геофизични кладенци: 118 ММ - Диаметър на пробиване с продухване: 118 ММ - Диаметър на пробиване на шнека: 135 ММ ТВЪРДОСТ НА ПРОБИВАНАТА СКАЛА: 12 МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 300 МЕТРА (водна промивка) за геоложко проучване МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 100-120 МЕТРА (водна промивка) за водни сондажи МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 60 МЕТРА (сух метод с въздушно сондиране с компресор, захранващи пневматичен ударник) МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 40 МЕТРА (сух метод с шнек) ВИСОЧИНА НА МАЧТА: 5000 ММ ДВИЖЕНИЕ НА КАРЕТКА: 5000-5200 ММ ГАБАРИТ ПЛАТФОРМА: Дължина=8330 х Широчина=2500 х Височина=3980 ММ ВОДНА ПОМПА: бензинова ХИДРАВЛИКА: Европа и друга. ВЪРТЯЩ МОМЕНТ НА ГЛАВАТА: до 2500 Nm РАБОТНО НАЛЯГАНЕ В ХИДРАВЛИЧНАТА СИСТЕМА: 1, 6 Мpa СКОРОСТ НА ВЪРТЕНЕ: 90-180 об/мин СОНДАТА Е С ПЪЛНО ХИДРАВЛИЧНО УПРАВЛЕНИЕ - сила на притискане до 2, 6 тона - теглителна сила до 4, 6 тона - скорост на повдигане на количката до 1, 2 m/s - скорост на въртене на главата: 132/213/307 об/мин - ход на главата 5200 мм ОПЦИИ: (1) Помпа NB32/NB50/NB80 (2) Компресор (3) Автономна Компресорна станция (4) Кална помпа NB-50 Габаритни размери в транспортно положение: - ЗИЛ: Дължина=7850 х Широчина=2500 х Височина=3300 ММ ХАРАКТЕРИСТИКА НА КАМИОНА ШАСИ MAN 6x6 / ТЕХНИЧЕСКИ ДАННИ/: ДВИГАТЕЛ: MAN турбо с интеркулер с мощност 220 к. с. EURO2 или EURO3. Двигател MAN Тип D0826 EURO2 или D0836 EURO3, 6-цилиндров, турбокомпресор с интеркулер. СКОРОСТНА КУТИЯ: EATON или ZF - 6 скорости + задна скорост, синхронизирана КАБИНА: MAN - хидравлично накланяща, тиха с подобрен комфорт. ТРАНСФЕРНА КУТИЯ: ТИП SR-380 - двускоростна, механично и електро-пневматично управление, с демонтируемо задвижване на предния мост, с допълнително задвижване на лебедка ЗАДВИЖВАНЕ: 6х6 Съотношение Off-road/road 1/1. 86 ЗАДВИЖВАЩИ ОСИ: Крайно предавателно отношение 1-6. 33 с електропневматично управление на блокажи на диференциала ОКАЧВАНЕ: Многолистови. Всички листови ресори са подсилени, благодарение на което автомобилът може да издържи на по-големи натоварвания при неравни пътища Механично, задвижва се от раздатъчната кутия с фрикционна спирачка, еднобарабанно монтирано в задната част на рамата, електропневматично контролиран, с теглителна сила 60 kN. Климатик: Автомобила е оборудван с електрически таванен климатик, по желание на клиента може да се оборудва със стандартен климатик с механично задвижван компресор от двигателя. Допустимо общо тегло: 12 350 кг Тегло на шасито: 6 250 кг Допустимо тегло на теглено ремарке: 4 000 кг
Особености - Напълно обслужен, Сервизна книжка, С регистрация, Климатик, Серво усилвател на волана, Стерео уредба
обл. Варна, гр. Варна
Отиди в Моят Бележник
Няма маркирани обяви за печатане Няма маркирани обяви за сравнение
oбяви за коли Индустриални Други специализирани машиниMAN
Сравни Печат Премахни всички