Допълнителна информация
Един класически Кадилак от епохата на екстравагантния автомобилен разкош! Климатик, кожен салон, махагонови акценти в интериора. Предно предаване. Дискови спирачки. 5+1 места. Първа регистрация 1. 07. 1980 г.
Автомобилът е перфектно съхранен в отопляем гараж. Регистриран в ретро-клуб, редовен участник в ретро паради и изложби, носител на много награди. С редовни документи, преглед и застраховка ГО. Двигателят е 6-литров 8 цилиндров Cadillac L61 с мощност 108 kW (145 hp). Има газова уредба.
Първата серия Seville (1975-1979) със своите сравнително компактни размери от " само" 5, 20 m се позицинира под моделите DeVille и Fleetwood-Brougham и е конкуренция на съвременниците си Мерцедес " конска глава" и BMW E3. Някои от дизайнерските характеристики на Seville се превръщат в модна тенденция. Дизайнът на каросерията с гладка повърхност и без излишни перки и украшения звучи учудващо съвременно дори и днес и е възприет не само от пълноразмерните серии на Cadillac през следващите години, но и от други производители.
Предлаганият автомобил е от второто поколение (1980-85). Различава се от първaта серия с т. нар. Razor Edge Design на багажника, един цитaт от британските автомобили от най-високата класа. Авангардния дизайн определя стила в луксозния клас на САЩ за дълго време - както Chrysler Imperial, от 1981 г. , така и Lincoln Continental от 1982 г. имат подобно проектирани задни части. Необичайните линии на Seville са подчертани от двуцветно покритие на боята - в случая черен металик и " мокър асфалт" .
Cadillac Seville е и - с изключение на специалните стреч-лимузини - най-скъпият сериен модел на Cadillac. По-скъп е от Fleetwood Eldorado с около 2000 щатски долара. Специалните серии като Seville Elegante и Seville Gucci Edidion бяха значително по-скъпи.
Освен че носи невероятно удоволствие от шофирането, автомобилът носи и доходи - търсен е за филмови продукции, снимки на видео клипове, сватби, абитуриентски балове и т. п.