Допълнителна информация
Ъпдейт: Колата може да се даде на по-ниска цена без някои от частите. Например без хардтоп, на стокови джанти, без някой чифт от гумите и т. н.
Колата е NB1, с доста рядко изпълнение.
-1. 8 (non-vvt) 140к. с. оригинално
-6 степенна скоростна кутия
-Шпер диференциал тип Torsen
-Перфектен оригинален твърд таван
-перфектен гюрук
-работещ климатик
- Nardi pack (Махагонен волан, топка за скоростен лост за 6 степпенната кутия, дървена дръжка на ръчната)
Колата е внесена от Италия през 2006та година и от тогава стои в гараж. БЕЗ ръжди.
По колата има доста доработки. Някои от тях са:
- BC racing coilovers 8/6kg пружини
- Konig hypergrams джанти 15х8j et35, всяка по 5. 2кг. / има и стокови джанти / семисликове nankang 205/50/15 и Michelin pilot sport 3 195/50/15 купувани нови лятото
- Волан оригинално Momo montecarlo с фланец и quick release
- Седалка корито Cobra imola 2
- Пълен турбо кит:
Турбина Garett 2560R преправена на хибрид
Интеркулер fmic
Изпускателен колектор, даунпайп и генерация на 63мм Kraken
Воден радиатор Mishimoto
ECU Megasquirt 3 plug and play (без рязана инсталация) с блутут и usb
Мултимедия на която се следи - Температура на водата, температура на маслото, Смеси бензин/въздух, налягане на турбината
- Бензинова помпа Walbro 255
- Подсилен съединител
- Heat shield покрай спирачната течност и въздушния филтър
Колата има изкарани 265 коня на 0. 6 налягане и 286 к. с и 350н. м на 0. 8 налягане. В момента е на low/high boost 0. 7/0. 95
Купил съм и ковани биели и се подготвям за подковаване и освежаване на мотора, но все не стигам до там.
Всичко за колата е купувано чисто ново.
Колата се дава с всички оригинални части.
Може да се даде на по-ниска цена ако си задържа някои части (джанти/биели/хардтоп/волан/седалка)
С радост мога да разкажа още по телефона или вайбър.